Vraagje

Hallo allemaal,

Weten jullie waar ze die witte traphekjes die inschuiven verkopen?? Ik heb al op marktplaats gezocht, maar kan ze niet vinden. Heb gehoord dat ze nieuw 90 euro kosten en heb er zeker 1 nodig. Misschien heeft iemand er een niet meer nodig en kan ik hem overkopen? Of weet iemand waar ik ze kan kopen? Thanxxx…
Groetjes, Gerti

Bedoel je die gewone witte trap hekjes met stalen spijlen? die je in de breedte kunt verstellen.

Mocht je deze zoeken, die kun je gewoon bij bijvoorbeeld de bouwmarkten krijgen vanaf 30,-

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi geri, welke bedoel je nu precies want je hebt ze ook die zijn wit maar dan met stof en die rollen op zeg maar ik dacht dat ikea die ook heeft

GR Tries

heb je ze niet gewoon bij zo’n babyzaak?? Daar hebben wij de onze ook gekocht. Je had ze in het wit en grijs, en je kan ze inschuiven, maar ik geloof dat er meer dat kunnen!

Lief dat jullie meedenken…

Ik bedoel die hekjes die je kan inschuiven… Dan heb je niet een paar jaar zo n hekje aan je trap. Ze rollen op, het is van stof. Geen spijlen etc. Ik heb het op het op een site gevonden, maar nieuw zijn ze 95 euro en ik dacht misschien heeft een van jullie ze niet meer nodig of wat dan ook, kan ik het overkopen… Of misschien weten jullie waar je ze tweedehands kan kopen??
Ik heb mijn traphekje-vraag ook bij het forum van kinderen van 1 tot 4 jaar geplaatst en daar heeft een ikkeben bezoeker een site tip gegeven en daar staat die op. Artikelcode 189.510 en hij heet KIDDY GUARD.

Groetjes, Gerti

weet nu ook welke je bedoeld! Succes

ik heb weer een keer op marktplaats gekeken met de info die ik nu heb. De kiddy guard traphekjes zijn daar voor min. 60 euro te koop, maar ik wil er eigenlijk niet zoveel geld aan uitgeven, maar ze zijn zoooo handig, Dus misschien… kan je net zo goed een nieuwe kopen… Via marktplaats moet je toch meestal een eindje rijden en dan de benzinekosten erbij… Nou ja. bedankt voor het meedenken. Ik vind dit echt een leuke site!
xxxx gerti