Ik heb sinds 2 dagen erge kiespijn nu wil ik hem eruit laten halen maar dat gaat met een verdoving
weet iemand of dat mag als je zwanger bent
Bedoel de verdoving
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
Ik heb sinds 2 dagen erge kiespijn nu wil ik hem eruit laten halen maar dat gaat met een verdoving
weet iemand of dat mag als je zwanger bent
Bedoel de verdoving
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
de tandarts weet het antwoord op deze vraag. ik heb alleen gezien dat verdoving kan zonder schadelijke gevolgen etc in rare extreme gevallen, dus belje tandarts en leg voor, wie weet heeft ie andere oplossingen met andere verdovingen
groetjes Kim, mama van
en
ja het kan maar je moet het aangeven bij de tandarts… hij zal er voor zorgen dat je zo min mogelijke verdoving binnen krijgt!
Tries
Liefs Tries
het kan maar overleg met je tandarts me vriendin was toen ook zwanger en moest er 2 trekken die bofferd en die was iets van 12 weken zwanger
sterkte iig
Zowiezo effe doorgeven aan de tandarts dat je zwanger bent, hij weet verder wel wat ie wel of niet kan doen.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Ik heb tijdens mijn zwangerschap gewoon verdoving gehad bij een kroonbehandeling. Ik had het speciaal aan de tandarts gevraagd en die zei dat het geen kwaad kon. Hij gebruikte wel een andere verdoving dan.
Miriam, moeder van Max
Ja, dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat ze dan geen foto´s mogen maken. Dat weet ik nog wel van mijn zwangerschap.
Maar is je tand inderdaad rot zodat ie getrokken moet worden. Of is er geen andere oplossing voor. Dat zou ik eens navragen.
Groetjes,
Diana moeder van Daan
Ja, dat kan. Ik heb me tijdens beide zwangerschappen gewoon laten platspuiten . Ik ben nogal een schijterd en het kan geen kwaad omdat het zo plaatselijk is.
Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)