Vraagje voor Anouk Nelissen

Hallo Anouk,

Hoe gaat het met de bambixpap? Bevalt dit nog steeds goed bij Delano qua slapen (en poepen)
Ben even benieuwd want van het cb moet/mag ik vanaf vandaag ook door de eerste en de laatste fles 1 a 2 lepels pap (rijstebloem) doen. Zoals eerder in mijn topic al gezegd door Sje kan dit verstoppend werken. Daarom denk ik erover om dan ook maar die Bambix vanaf 7 maanden te gebruiken.

Ben even benieuwd hoe het bij jullie gaat. Krijgt Delano ook al groente en fruit?

Grt, Sabine

bij delano gaat het echt super hoor geen enkel probleem meer met ontlasting of wat dan ook ,echt blij ben ik met de tip van sje ,
poept nu twee keer per dag en eet heel zijn warm eten en alles

hallo nog ff maar delano is wel al wat ouder

Hoi Anouk, bedankt voor je reactie.
Ik zal het vanavond maar eens proberen met rijstebloem en kan dan altijd nog overstappen op de andere pap. Ik neem aan dat dit qua smaak niet zoveel uitmaakt, en het is beide van Nutrix toch?
Het wordt volgens mij ook tijd voor pap want ze is elke ochtend iets vroeger wakker.

Delano is inderdaad wel iets ouder (Anouk is van 22-12-2006).

delano was teouwens al heel vroeg met de rijstebloem
ik geloof net drie maanden dus dat kan geen kwaad mits het poepen goed gaat,
je kan het proberen he met de bamabix ,bij mij op het cb vonden ze het prima
maar delano is qua gewicht en lengte wel al een stuk verder als hij eignlijk moet zijn ,dus kon hij het hebben,zou het gewoon ff na vragen voor de zekerheid