Vraagje over Premaxx babybag

Wie heeft er hier toevallig ervaring met de Premaxx babybag?

Ik vind het erg onhandig om steeds de kinderwagen mee te nemen als ik even snel ergens naartoe wil met Kaya.
Nou kan ik haar soms natuurlijk wel in de maxi-cosi dragen een stukje (ik ben vaak met de auto weg) maar in de maxi-cosi is niet altijd handig.

Zodoende zat ik aan een draagzak te denken.
De “gewone” draagzakken vind ik nogal een gedoe om om te doen (had er destijds met Stephan eentje)
Maar die Premaxx babybag lijkt me makkelijker.

Wie heeft er zo eentje of wie heeft er in het verleden gebruik van gemaakt?
Zijn die dingen echt handig?
En hoe zit dat, zoals nu, in de winter als het behoorlijk koud is?
Kunnen ze er gewoon in met jas en al? (misschien domme vraag hoor, maar ik zie alleen zomerse foto’s)

Ben benieuwd!
Bedankt alvast!

P.S. Had Astrid er niet eentje overgenomen van Jolanda destijds?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Oeps geen ervaring mee, heb het nooit gebruikt…

Groetjes Nathalie & Co

helaas geen ervaring heb ook nooit gebruikt

deed de maxi altijd op de quinny klikken vond altijd eng om een draagzak te gebruiken hihihihmuts he

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ja zo deed ik het ook Bianca

Wat voor wagen heb jij, wel onderstel?

Toevallig een quinny fashion?

Groetjes Nathalie & Co

Nee ik had die niet overgenomen van Jolanda, ik weet niet meer wie dat wel was. Ik heb er verder ook geen ervaring mee, maar zie ze vaker wel en dan hebben de kindjes gewoon een jasje aan. Heb ook wel eens iemand gesproken die zo`n ding had omdat hij me wel handig leek en die zei me als ik er ooit eentje zou aanschaffen, ik moest kijken dat het er eentje was die over beide schouders kon, omdat steeds aan 1 kant dragen wel zwaar was. Verder weet ik er dus echt niks van.

Oww ik dacht ook dat jij dat was Astrid…

Hihi ligt niet aan jou dan bieb whaha want ik ben niet zwanger en heb dus geen excuus

Groetjes Nathalie & Co

Ze liggen er wel heerlijk in, tjonge jonge wat een leven ( zie foto ) hahahaha

Maike heeft m over genomen van Jolanda.

http://www.ikkeben.nl/forum/topic.asp?topic_id=4179

nathalie ik had quinny 2000

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou ik vond 'm erg onhandig, daarom heb ik 'm ook verkocht.
Ik gebruik vaak de draagdoek.
Gekocht bij www.draagdoek.nl.

Net als vanmorgen zijn we bij 2 huizen wezen kijken, Lisa was naar de peuterspeelzaal en Cas ging even mee.
Dus hup uit de auto in de draagdoek en ik had op die manier ook mijn handen vrij.
En met de intocht van Sinterklaas heeft hij zelfs een uur bij me liggen slapen.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Tsja, en ik vond em weer erg handig.
Lucas lag er lekker warm in, sliep ook direct.
Cas heeft em veel gebruikt, ik iets minder omdat ik vanwege de keizersnede een hele tijd niet kon.
Daarna was Lucas best zwaar, vond ik wel erg jammer.
Maar voor die kleintjes is het wel lekker, en lekker warm.

Groetjes Mim

Ik twijfel toch of ik hem koop…
Het lijkt mij eerlijk gezegd best zwaar als die band maar over 1 schouder zit (heb al snel last van mijn rug/nek namelijk)

Ik zit nu te twijfelen over een Baby Bjorn draagzak…
Tweedehands via Marktplaats dan (nieuw vind ik hem ff te duur aangezien ik niet weet hoe vaak ik hem in praktijk ga gebruiken )
Het schijnt dat die draagzak erg eenvoudig om te doen is.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 09 Dec 2005 18:01:45

hier in hengelo heb je een 2de hands winkel in kinderspullen, daa rhangen altijd draagzakken bij bosjes… hebben jullie daar in lelytown niet zoiets?

groetjes Kim, mama van

en

Ja, we hebben hier in Lelytown inderdaad ook wel verschillende tweedehands kleding winkels.
En een groot recycle-ding (Het Goed)
Kan er wellicht eens kijken inderdaad.
Maar op Speurders stond er ook 1 te koop van iemand uit Lelytown. Maar geen idee of die inmiddels verkocht is natuurlijk.

Op zich valt het mee hoor bieb.
Alleen was Lucas al een paar maanden oud toen ik hem kon gaan dragen, en die was bij geboorte al behoorlijk aan gewicht.
Dus na een paar weken was dat al een behoorlijke beer

Groetjes Mim

Wij hebben deze en de babybjorn maar deze is wel redelijk fijn voor de eerste weken alleen wel zwaarder dan de babybjorn. De babybjorn is echt superfijn

Een maxicosy wordt overigens afgeraden om te gebruiken als vervoersmiddel of stoeltje vanwege dat t slecht is voor t ruggetje behalve in de auto uiteraard

Liefs, Els