Eventjes heel brutaal hoor
Over 1,5 maand komt Vivien weer bij ons en zoals sommigen zich misschien nog kunnen herinneren had ze toen niet bepaald veel kleding bij zich.
Alleen het hoognodige.
We hebben daarom toen ook veel zomerkleding moeten bij kopen (wat we trouwens helemaal niet erg vonden hoor!!!)
Haar zomerkleding is nu dus even redelijk aangevuld.
Maar we vermoeden dat ze straks weer niet al teveel (winter)kleding bij zich zal hebben.
Vandaar dat ik nu alvast op zoek ben naar kleding voor haar.
Ik vind het prettiger als er al wat ligt dan wanneer we straks alles met haar moeten gaan kopen (als ik eens een leuk truitje ofzo tegenkom, dan krijgt ze dat heus wel af en toe natuurlijk! Maar dat verwennen door véél kleding samen met haar te moeten kopen, werkt naar ons idee alleen maar averechts).
Ik hoop dat jullie snappen hoe ik het bedoel.
Mijn vraag was nu in ieder geval:
Heeft iemand van jullie misschien nog meisjes winterkleding liggen in maat 128 of 134 (evt. maat 140. Ze heeft nu vaak 134)?
Ik weet dat veel van jullie nog geen kids hebben die die maat te boven zijn, maar misschien familie of buren ofzo?
Ik heb al op Marktplaats gekeken (regelmatig) maar je zit altijd met hoge verzendkosten en mensen willen tegenwoordig graag erg veel verdienen aan tweedehands kleding (zo lijkt het, gezien de meeste prijzen).
Ik dacht: als iemand wat heeft dan kan diegene dat misschien zaterdag meenemen naar de meeting?
Uiteraard willen we er best een kleine vergoeding voor geven!!!
Pfff…voel me wel een beetje een “bedelaar” nu hoor
Het is dat het voor Vivien is…
Groetjes, mamma van Stephan
Gewijzigd door - Bieb op 24 Oct 2004 20:05:53
Gewijzigd door - Bieb op 24 Oct 2004 21:37:06