Vraagje over flesvoeding


#1

hallo ik had een vraagje over flesvoeding

mijn dochter is 7 weken te vroeg geboren, heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen en heeft vanaf het begin prematuur flesvoeding gehad van friso. alles ging prima, tot ze over moest naar standaard! ze kreeg krampjes, veel spugen,veel last van speeksel in de mond en waterige ontlasting dus hebben wij op advies van de ka hypoallergeen geprobeerd, dat ging een weekje goed en toen begon alles weer, inmiddels zijn we alweer een paar weken verder en heeft ze nutrilon pepti voorgeschreven gekeregen ivm mogelijke koemelk allergie, nou heeft ze geen krampjes meer maar ze spuugt nog steeds, heeft nog steeds veel slijm in haar mond zitten en haar ontlasting is net water, met korreltjes erin en stinkt verschrikkelijk!

heeft iemand hier misschien ervaring mee? weet iemand misschien of het aan haar darmpjes kan liggen?

word van de ka ook niet veel wijzer. en wil haar het niet steeds aandoen om elke keer wat anders te proberen, haar korte leventje is al zwaar genoeg geweest. hoop dat iemand mij kan helpen.

alvast bedankt.