Hoiiii
Hier (teveel haha!) ervaring met vage testen, Ik was ongepland zwanger van Eva, bleef overtijd dus na 5 dagen overtijd getest: negatief (met predictor) Nou ik was ervan overtuigd dat ik toch niet zwanger was maar na 5 dagen nog niet ongi…toch maar getest en ja, echt vetter kon de stip niet worden hahaha!!
Bij Kasper MOEST ik testen omdat ik een schildklierafwijking had en nog geen medicatie gebruikte. Test was gelijk best positief maar nog wel wat vaag, achteraf bleek dat Kasper dus echt net 3-4 dagen ervoor was ontstaan hahahaha!!! Maar ik volgde gewoon mn cyclus, was op mn NOD
in de zomer na Kaspers geboorte was ik erg overtijd. Toen heb ik in totaal 3 keer echt vage streepjes gehad, en de ha had mn urine laten testen (hcg in bloed doet alleen de gyn hier) en daar zat dus niks in qua hcg terwijl de dag ervoor ik nog een posi test had. Ik ben toen naar de gyn geweest, en had een mk.
De zomer daarna is echt PRECIES hetzelfde gebeurt… Raar he??? Maar ook vage streepjes die maar niet donkerder werden en uiteindelijk dus mis.
En dit keer had ik 3 dagen na mn NOD ofzo getest, ik was ervan overtuigd niet zwanger te zijn hihihi. Maar toch nieuwsgierig dus ff een cb gedaan, Nou gelijk een streep, ik schrok me helemaal rot! Niks tegen Paul gezegd want t was rond sinterklaas en ik dacht als ik nou een vette streep heb dan verras ik m met een schoenkadootje. Verlies ik bloed savonds!! IEKS!! nou gezien mn verleden dacht ik dat t fout zat dus alles huilend aan Paul verteld…en 2 dagen later nog maar ns getest, nou vetter kon de streep niet worden en nu al bijna 30 weken zwanger!
Hopelijk kan de ha wat doen voor je joh!! Ik duim!!
Liefs Els