Vraagje Over Een Zwangerschapstest

De huisarts test met dezelfde testen al jij hoor, dus is ie positief, dan is ie positief ook bij de huisarts.
als je 'm zelf vaag vindt dan zou ik er gewoon over een week nog 1 doen.

Suc6 met testen en hou ons op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Het streepje blijft gewoon net zo duidelijk of onduidelijk in het schermpje staan. Ik heb mijn tests bewaard (de ene is van 4 januari 2003 en de andere van 20 mei 2004) en de streepjes staan er nog steeds op. Het vervaagt ietsje na die paar jaar.

Dus lijkt me stug als jouw tests streeploos zijn als je ze eventueel volgende week aan de huisarts zou willen laten zien.

Groetekes, Sje

Ik kon niet wachten tot morgenvroeg, dus heb de test nu nog even gedaan.
en deze is zeer duidelijk, geen streepje dus volgens deze test niet zwanger.
Blijf het raar vinden 2 negatief en 1 leek positief.

Hoewel we op het moment geen kinderwens hadden, vinden we
het beide erg jammer dat de test negatief was, en dat er voorlopig geen tweede hummeltje op komst is.
Maar 1 ding is wel positief naar voren gekomen, het lijkt ons prachtig om Ruben in de loop van de tijd een broertje of zusje te schenken, want daar twijfelde ik steeds over of ik nog een tweede kindje op de wereld wou zetten, maar die twijfel is nu weg.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Mocht menstruatie nog uitblijven raar ik je aan toch de test een keer op een ochtend te herhalen, Aangezien de tweede test ook een onduidlijk streepje aangaf zou het kunnen zijn dat je toch nog zwanger bent.

Ik wil je geen twijfel aanpraten, maar als ik zo’n sitautie mee zou maken zou ik toch nog niet zeker van mijn zaak zijn.

veel liefs mignon

O jeetje zeg. Spannend hoor! Echt wel irritant zeg dat de test zo verschillend zijn. Ik duim met de rest mee voor jullie.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

De eerste test bij Evianne was erg vaag ook bij mij en was van de bekende drogist, dus toen maar een 2e gehaald van een goed merk (CB) en die was duidelijker. Jessin was meteen raak en bij beide heb ik al getest nog voor ik echt overtijd was, maar normaal voelde ik wel een ongi aankomen maar toen dus niet en vandaar die vroege testen. Alleen bij Jessin had ik het niet meteen verwacht meteen in de eerste maand, bij Evianne duurde het toen een jaar voordat ik zwanger was.

Oh jammer !!
Wel erg die onzekerheid, bij twijfel zou ik gewoon even langs de HA gaan hoor!!

Groetjes Nathalie & Co

jeetje dat is dan helemaal onzeker,anders wacht je een week,en doe je een cb test of die andere bekende kom ff niet op de naam is nog vroeg hihiihh

en anders ff naar de ha

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ik heb net de Huisarts even gebelt, en het verhaal voorgelegt.
en hij heeft morgenvroeg nog even een plaatsje vrij.
dus ik zal al de testen die ik nog heb even meeslepen, en ben benieuwd wat hij er van zegt.

Oeh, wat spannend!!

Heb ik nooit hoeven doen… kwam er pas na 5 mnd achter bij de dokter.

Wie weet mag je bloed prikken.
Dan weet je het tenminste 100% zeker (ik mocht dat toen en was daar stiekem wel heel errug blij mee )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

jeetje, ik lees het hele verhaal nu pas!!! Tjonge wat spannend!!!
Ik ben erg benieuwd Marianne! Fijn zeg, dat je nu zeker weet dat een tweede welkom is!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik lees het verhaal ook nu pas SPANNEND.
Hoe is het gegaan bij de dokter.

groetjes katinka

Hoiiii

Hier (teveel haha!) ervaring met vage testen, Ik was ongepland zwanger van Eva, bleef overtijd dus na 5 dagen overtijd getest: negatief (met predictor) Nou ik was ervan overtuigd dat ik toch niet zwanger was maar na 5 dagen nog niet ongi…toch maar getest en ja, echt vetter kon de stip niet worden hahaha!!

Bij Kasper MOEST ik testen omdat ik een schildklierafwijking had en nog geen medicatie gebruikte. Test was gelijk best positief maar nog wel wat vaag, achteraf bleek dat Kasper dus echt net 3-4 dagen ervoor was ontstaan hahahaha!!! Maar ik volgde gewoon mn cyclus, was op mn NOD

in de zomer na Kaspers geboorte was ik erg overtijd. Toen heb ik in totaal 3 keer echt vage streepjes gehad, en de ha had mn urine laten testen (hcg in bloed doet alleen de gyn hier) en daar zat dus niks in qua hcg terwijl de dag ervoor ik nog een posi test had. Ik ben toen naar de gyn geweest, en had een mk.

De zomer daarna is echt PRECIES hetzelfde gebeurt… Raar he??? Maar ook vage streepjes die maar niet donkerder werden en uiteindelijk dus mis.

En dit keer had ik 3 dagen na mn NOD ofzo getest, ik was ervan overtuigd niet zwanger te zijn hihihi. Maar toch nieuwsgierig dus ff een cb gedaan, Nou gelijk een streep, ik schrok me helemaal rot! Niks tegen Paul gezegd want t was rond sinterklaas en ik dacht als ik nou een vette streep heb dan verras ik m met een schoenkadootje. Verlies ik bloed savonds!! IEKS!! nou gezien mn verleden dacht ik dat t fout zat dus alles huilend aan Paul verteld…en 2 dagen later nog maar ns getest, nou vetter kon de streep niet worden en nu al bijna 30 weken zwanger!

Hopelijk kan de ha wat doen voor je joh!! Ik duim!!

Liefs Els

Ik lees nu pas de topic.

Praktijkverhalen. We hebben idd mensen gehad die pas na 2 weken overtijd te zijn een test positief bleken te hebben. 3 of 4 keer een test gedaan en ze werden maar niet ogesteld. Bleek idd dat ze zwanger zijn.

Vanuit mezelf. Ja was iedere keer een duidelijke plus bij 1 dag overtijd. De eerste keer op mijn werk gedaan ( kon niet wachten tot ik thuis was) en 2e keer een test van mijn werk meegenomen en wel thuis gedaan. DUIDELIJKER kon niet.
Ja en inmiddels ben ik nu bijna 34 wkn zwanger van onze 2e spruit.

Ik zou even afwachten als de test bij de dokter niet zwanger zou aangeven. Gewoon over 1 week nog een keer herhalen.

Succes ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Geduld gedult en nog eens geduld hebben.
Baaaalllll…ik ben nou niet zo geduldig zeker niet met dit soort dingen.
Maar goed ben net thuis, en bij de dokter geweest.
heb de testen netje voor hem neergelegt en het verhaal vertelt.
en ook hij vond dat het inderdaad leek dat die ene test wel eens positief zou kunnen zijn.
Maar zei er duidelijk bij dat het ook een foute uitslag kon zijn omdat het zo’n onduidelijk lijntje was, en er wel eens foute testen bijzitten.
Natuurlijk wou ik nog een test maar dat deed hij niet zelf in zijn praktijk dus kreeg een verwijsbriefje mee om bloed te prikken in het ziekenhuis.
Jak…vind ik zo eng, en normaal moet Niels mee, maar die is aan het werk dus Ruben moest mijn handje vast houden
maar dat heb ik weer overleeft, oeh krijgt echt de kriebels van naalden.

Maar volgende week woensdag zal de huisarts de uitslag van het ziekenhuis hebben en kan ik tussen 10-12 uur bellen.
dus ik moet effe geduld hebben.

Moet eerlijk zeggen, als de test negatief is ben ik toch behoorlijk teleurgestelt, al dacht ik dat ik helemaal nog geen zin had in een tweede kindje.
maar als hij negatief is ga ik niet bij de bakken neer zitten, en straks gewoon lekker verhuizen en klussen.
dan even lekker met z’n 2-en een paar dagen er tussen uit.
en dan stop ik gewoon definitief met de pil en dan zien we wel.

Wow, moet je een WEEK op die uitslag wachten??
Wat lang zeg!
Ze weten de uitslag altijd vrij snel.
Moeilijk hoor, geduld hebben.
Succes!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

quote:
Wow, moet je een WEEK op die uitslag wachten??

Ja duurt lang hé.
Maar ja zo zijn ze hier in friesland, alles op zijn tijd hihihi

maar soms is het best balen hoor, net zoals nu!
Toen ik zwanger van Ruben was moest ik ook steeds voor allerlei testen terug komen.
en die uitslagen duurden ook meestal een week tot 2 weken.

Zo zeg! Tegen die tijd zou een normale zs test ook duidelijker moeten zijn hoor! Welk merk had je gebruikt?

Hier moest ik smorgens naar de gyn en toen gelijk hcg laten prikken en smiddags de uitslag al hihi

groetjes, Els

quote:
Zo zeg! Tegen die tijd zou een normale zs test ook duidelijker moeten zijn hoor! Welk merk had je gebruikt?

Ik heb 2x van eigenmerk kruitvat gebruikt, en een of ander vaag merk van de supermarkt hier, weet niet zo wat dat was. (deze gaf ook dat onduidelijke streepje)
en 2 van de AH waarvan 1 gebruikt, en dat was de laatste test die ik gebruikt had, en dit gaf het echt duidelijk aan.
Maar zo’n bloedtest is toch 100%?! dat zei de arts tenminste vanmorgen.