Vraagje over dekbedjes

wie weet nu eigenlijk vanaf wanneer kinderen onder een dekbedje mogen slapen ?
Ik heb nu al zoveel verkoop praatjes gehoord,
gisteren riep een verkoper tegen mij, Ohhh maar dat mag al vanaf de geboorte, nou dat weet ik zeker dat dat niet mag…

Maar wat is jullie antwoord hier op ?

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Na twee jaar, ik zou het pas doen als je Jasper ook een ander bedje geeft, groot bed, grote mensen deken!

Ik heb het laatst gelezen in een tijdschrift dat het vanaf twee jaar mag! Dus ik hoop dat je hier iets aan hebt?!

Kussie ellen

hoi gabriella ook ik heb met deze vraag gezeten of we ricardo al onder een dekbedje mochten laten slapen en wat blijkt er zijn speciale dekbedjes voor kinderen van vanaf 1 jaar deze dekbedjes zijn dun maar toch warm en je kan ze haast bij elke goede baby winkel verkrijgen en er zijn deze ook speciale kinder hoofdkussentjes verkrijgbaar ze zijn alleen best wel prijzig maar ricardo heeft er toch veel plezier aan misschien dat dit een tip voor je is
groetjes van laahlaah de mamma van ricardo

het gemiddelde is tussen 1.5 jaar en 2 jaar dat ze onder een dekbedje mogen liggen.
Ik had toen ik zwanger was in een opwelling al een goed dekbedje gekocht.

Dus laat ik het nog een halfjaar in de kast liggen…

Hij ligt nu onder een deken, is ook lekker warm…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Er zijn wel dekbedjes voor vanaf de geboorte alleen zijn die onwijs duur… ook ik heb gelezen van af 2 jaar ik zou het gewoon doen als ie naar het groote bed gaat anders blijf je kopen toch?

Tries