Vraagje hoeveel melk/eten Rico 8 mnd

@Michele, nee niet echt hoor, ik ga altijd links waar andere rechts gaan
hahaha.
maargoed vandaag is het echt super gegaan zo dus dat is mooi niet waar?
en hij poept nu echt als een tierelier met die pap, al 6x gepoept 2x hard 3x normaal en net 1 spuitluier maargoed zn 4e tand is in aantocht pff

@Gidget: ja ik dacht daar ook al aan pap om 12 uur, maar ik vroeg me gelijk af of dat dan is omdat het dan 12 uur is en de regels dan zeggen dat het lunch tijd is of omdat het ook beter is
maar…om verder aan je vraag te voldoen…en meteen een vraag terug te kaatsen.:
ik geef nu om 10 uur een friso cup van 100 gram (dat is in principe 1 portie fruit)
daar beginnen we morgenvroeg mee, dus in principe is het dan een heel cupje en niet een heel potje want dat is 200 gram.
s’middags krijgt ie dat wel hoor een potje van 200 gram maar als ik ook nog is s’ochtends 200 gram geef dan heeft ie denk ik iets teveel van het goede aan fruit gehad. maar stel hij mocht ook een koekje s’middags (mag nu niet ivm kma en dat veel koekjes gemaakt zijn in een fabriek waar ook melk wordt verwerkt) dan zou een heel potje van 200 s’ochtends kunnen en een cupje s’middags + dan nog een koekje ofzo erbij. Rijstwafel zou eventueel wel kunnen maar goed eerst maar is brood proberen zo gauw dat mag, rijstwafels zijn zo droog en de KA zei dat ik gewoon even moest wachten met tussendoortjes kwa koek en rijstwafels tot de testen zijn afgerond

@Michelle: hoezo fles ophogen?

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

@inge
Jij geeft ’ smorgens fles van 165 ik van 180 + bambix dus dan krijgt hij al weer wat meer vocht binnen als je bang bent dat hij niet genoeg vocht krijg

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja als het werkt gewoon lekker doen. Dacht ik help je alleen een beetje

Hier vandaag geen brood voor een keer maar ze lijkt er geen last van te hebben. Morgen weer lekker boterhammetjes eten.

Groetjes,

Michèle

hoi
Ja 2 flessen, Emma is geen fles drinker! nooit geweest maar de laatste tijd is het verschrikkelijk, ze wil ze allemaal niet meer, 's ochtends drinkt ze meestal 90cc, 's middags 70cc en 's avonds 100cc, als ik een mazel dag heb…
vandaag:
's ochtends 10cc Heb haar toen maar een boterham en wat water gegeven
’s middags 50cc
’s avonds 20cc

daarom heb ik ervoor gekozen om 's middags meestal een kwarkje of een beschuitje of zo iets te geven, en 's avonds krijgt ze nu meestal pap…
Op een andere manier krijg ik het niet naar binnen hier!

groetjes Gidget

aha op die manier ja je kunt het er moeilijk ingieten

Ik heb een klein vreetschuurtje ik heb een fles met rammellaar als dop en zodra hij hem hoort rammelen is het al een big smile

Groetjes Michelle

@Michele: weet ik toch lieverd! maar het leed was al gedaan hahaha kan het nu moeilijk terugdraaien nee even zonder gein, het gaat echt goed en rico’s humeur is top, maar vandaag zag ie de vriend van zn suikertante en toen werd ie weer eenkennig, maar ja komt wel weer goed.
mn mannetje is sprong af lijkt wel ( tussen haakjes zetten he) terwijl het eigenlijk “bliksem” week zou moeten zijn maar dat valt nog erg mee.
het enigste is nog dat hij s’morgens vroeg wakker wordt en niet meer wil slapen…misschien toch nog een tandje aan het wringen.

@Michelle, oh op die manier ja rico krijgt in ieder geval in de laatste fles bambix (zie je het voor je, groei ontbijt in de laatste fles) maar de rede dat hij minder voeding krijgt is ivm zn reflux hij kan de inhoudt van die hoeveelheid vocht helemaal niet binnenhouden, dat hij doet spugen is een feit maar dan is het helemaal hommeles. dus op aanrade van de KA gewoon minder fles mits hij goed door bleef groeien en geen honger tussendoor zou hebben, en dat gaat allemaal goed verder…
maar ben wel bang dadelijk in de zomer hoe het dan moet met zn extra vocht… trouwens doe nu wel 5 a 10 cc per fles meer water in de fles dus dan 155/160+5 ipv 150+5, dat gaat nog redelijk maar dan is het al net iets te. ach roeien met de riemen die we hebben zn plasluiers zitten wel goed in ieder geval

@ Inge: Ik ben echt een doos.!!! had natuurlijk wel gelezen dat hij thee ect. drinkt maar dat het er weer uit komt!! SORRY!!! haha

Liefs

[img]http://m1.lilypie.com/2o1Vp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />

@kikie: haha geeft niet ik ben ook een muts
pff brakke ochtend hier, rico wil maar niet slapen s’ochtends en ik ben echt afgebrand. even bakkie koffie en dan er maar weer tegenaan 't blijft toch doorgaan he haha

Jaja ik leef met je mee. Hier slaapt hij nu wel eindelijk na zijn fruit… pff
Ik ga straks in de middag ook nog maar lekker slapen was weer veelste laat gister…

Liefs

Lilypie

Ze willen nu eenmaal op een gegeven moment minder slapen, dat willen wij niet maar hun wel

Groetjes Michelle

ja dat is waar alleen wacht ik nog even af of het aan zn sprong ligt of dat het aan de “normale gang van zaken” ligt hahaha