@Michele, nee niet echt hoor, ik ga altijd links waar andere rechts gaan
hahaha.
maargoed vandaag is het echt super gegaan zo dus dat is mooi niet waar?
en hij poept nu echt als een tierelier met die pap, al 6x gepoept 2x hard 3x normaal en net 1 spuitluier maargoed zn 4e tand is in aantocht pff
@Gidget: ja ik dacht daar ook al aan pap om 12 uur, maar ik vroeg me gelijk af of dat dan is omdat het dan 12 uur is en de regels dan zeggen dat het lunch tijd is of omdat het ook beter is
maar…om verder aan je vraag te voldoen…en meteen een vraag terug te kaatsen.:
ik geef nu om 10 uur een friso cup van 100 gram (dat is in principe 1 portie fruit)
daar beginnen we morgenvroeg mee, dus in principe is het dan een heel cupje en niet een heel potje want dat is 200 gram.
s’middags krijgt ie dat wel hoor een potje van 200 gram maar als ik ook nog is s’ochtends 200 gram geef dan heeft ie denk ik iets teveel van het goede aan fruit gehad. maar stel hij mocht ook een koekje s’middags (mag nu niet ivm kma en dat veel koekjes gemaakt zijn in een fabriek waar ook melk wordt verwerkt) dan zou een heel potje van 200 s’ochtends kunnen en een cupje s’middags + dan nog een koekje ofzo erbij. Rijstwafel zou eventueel wel kunnen maar goed eerst maar is brood proberen zo gauw dat mag, rijstwafels zijn zo droog en de KA zei dat ik gewoon even moest wachten met tussendoortjes kwa koek en rijstwafels tot de testen zijn afgerond
@Michelle: hoezo fles ophogen?