hoe is het eigelijk ,met de onderzoeken van lucas afgelopen was daar benieuwd naar of ze al wat weten .hoop nog van je te horen
veel liefs marielle en knuffels van tanja
Gewijzigd door - zaan5 op 22 Apr 2004 10:11:29
hoe is het eigelijk ,met de onderzoeken van lucas afgelopen was daar benieuwd naar of ze al wat weten .hoop nog van je te horen
veel liefs marielle en knuffels van tanja
Gewijzigd door - zaan5 op 22 Apr 2004 10:11:29
Hoi Marielle,
Het klinkt afgezaagd, maar daar zat ik toevallig gisteren nog aan te denken !! Alleen hadden we gezeur met internet dus kon ik niet op Ikkeben.
Monique, ik hoop dat je reageerd en dat alles goed gegaan is tot nu toe!
Groetjes, mamma van Stephan
hahahahahahaha wat zitten we weer op 1 lijn he bieb .ja monique ik hoop dat je wat van je laat horen .
groetjes marielle trotse mama van tanja
die tut weet haar wachtwoord niet meer ze zou kim even mailen maar ze vroeg of ik alvast wilde door geven dat ze maar , dat as woensdag weer naar neuroloog gaan…
gr Tries
Liefs Tries
Hihi, ach…kan gebeuren hoor!
Groetjes, mamma van Stephan
P.S.
Weet je wat goed helpt? Jezelf gewoon nooit afmelden. Doe ik ook niet (ben namelijk ook zo’n muts die haar wachtwoord rustig vergeet )
hoeft ze alleen maar te proberen in te loggen en dan functie wachtwoord vergeten te gebruiken dan krijgt ze hem toegemaild, heb je mij niet voor nodig
groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!
Oeps helemaal gelijk Kim, had het ook erg druk toen ik dit neer zetten dus ff niet bij stil gestaan sorry
Tries
Liefs Tries