Vraagje 2de zwangerschap

Hallo mama,s

Ik ben vorig jaar oktober bevallen van een gezonde zoon(gelukkig)maar met een zwangerschapsduur van 35 weken en 4 dagen.
Ik had al met 28 weken gebroken vliezen wat dus betekende dat ik de rest van mijn zwangerschap door moest brengen in het ziekenhuis plat liggen op bed (om precies te zijn 8 weken en 1 week na de bevalling omdat mijn zoontje nog een paar dagen in de couveuse moest wegens vroeggeboorte.)
Wat baalde ik daar van zeg we hadden de babykamer nog niet eens gedaan en ook nog niks gekocht en we moesten ook nog eens van alles regelen echt gefrustreerd werd ik ervan.
Ik moest in het ziekenhuis blijven omdat er voor mij en mijn zoontje kans was op een infectiegevaar voor mijn zoontje zou het erg gevaarlijk zijn dus vandaar.
Om mijn lange verhaal maar kort te houden uiteindelijk is alles goed gekomen de bevalling is super snel gegaan ik zou het zo 10x weer over doen!!!
Alleen dus jammer dat mijn zwangerschap dus niet zo goed is verlopen als ik het graag gewild had.
Mijn vriend en ik willen er graag een 2de kindje bij alleen ben ik bang dat ook deze zwangerschap niet echt soepel zal gaan dus weer in een vroeg staduim gebroken vliezen en dus weer een aantal weken plat liggen in het ziekenhuis.
Nou is mijn vraag zijn hier ook mama,s die dat net als ik(in een vroeg stadium gebroken vliezen)hebben gehad en ook voor een 2de kindje zijn gegaan maar waarbij de zwangerschap dan wel goed is bij gegaan?

Ik hoop graag op reacties wat ik denk er wel steeds aan.
Alvast bedankt,

Veel liefs van priscella,

Hoi Priscella,

heb hier helemaal geen ervaring mee, maar ze zeggen altijd dat iedere zwangerschap compleet anders is en uniek.
Maar ik begrijp je zorgen heel goed en zou daarom gewoon even contact opnemen met je gynaecoloog om het na te vragen. Dan weet je zeker dat je een deskundige mening hebt.

Succes!
Inge

Hoi priscella
Ik heb geen ervaring met vliezen die te vroeg gebroken zijn
En ik denk ook dat dat juist een vraag is voor je huisarts of een gynaecoloog
Elke zwangerschap is anders
Weet je of er een rede was dat je al zo vroeg gebroken vliezen had?

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi Inge en Heleen,

Allereerst bedankt voor jullie reacties.
Ik heb daar ook al aan zitten te denken om het gewoon er een keer met mijn gynaecoloog over te hebben over hoe het zal gaan bij de 2de zwangerschap. Idd elke zwangerschap is zeker anders dat is ook zo.
De reden van de gebroken vliezen was gewoon pech hebben zei de gynaecoloog het gebeurt wel vaker zei hij,ik schrok er wel van toen hij dat zei en heb toen ook maar niks meer verder gevraagd.
Ik dacht zelf dat het kwam doordat ik mischien te veel werkte of mischien teveel liep of teveel stond maar dat was het dus niet,ik had gewoon pech helaas.

Veel liefs van priscella,