Vraag voor boeken lezers..Favoriete schrijf/ster?

Lezen tijdens het koken?? Ben bang dat er bij mij dan iets mis gaat

Groetjes,

Michèle

@Michele
"Haar naam was Sarah" heb ik tijdens mijn zwangerschap gelezen. En ik moest nog een naam verzinnen voor het meisje in mijn buik.
Honderden namen heb ik bedacht, allemaal heel apart, maar was toch bang dat het te apart was.
Toen het boek uit was dacht ik: Da’s eigenlijk best een mooie naam. Heel bijzonder maar ook heel normaal.
Vandaar.

Ik vind het ook een hele mooie naam Baukje. Grappig dat je het daar vandaan hebt. Ik moet zeggen ik was 12 toen ik de Arthursaga las en ik besloot toen dat als ik ooit een dochter zou krijgen ze Morgana zou gaan heten

Hoe was het boek zelf overigens?? Ik moet het nog lezen.

Groetjes,

Michèle

quote:
Welke titels, Sandra? Dan kan ik vast vertellen of ze leuk zijn...

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/MYDMp2.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

• Zijn laatste wil
  • In volmaakte stilte
  • In handen van de vijand

Groetjes,
Sandra

Nogmaals , de boeken van Lynley (George) zijn echt het leukst als je ze vanaf de eerste leest. gewoon ff Elizabeth George googelen, krijg je overal lijsten.
Het is een beetje een vervolg verhaal, je kan ze wel apart lezen, maar als je ze op volgorde leest ga je de karakters echt kennen, en met hun levens meeleven.
Ze zijn idd mega dik, maar ze schrijft zo fijn, dat je na een paar dagen denkt: shit, al bijna uit.

Haar Naam Was Sarah is een erg goed boek. Erg goed!! Maar idd de zakdoeken klaarleggen.
Ik heb hem nadat hij uit was meteen voor mijn moeder en haar man gekocht.

Dan pak ik die als ik die van Jackie Collins uit heb.

Groetjes,

Michèle

@Michele: was die vraag voor mij? of je daar ook boeken van had van bones?

Ja nou de boeken waren er eerder dan de tv serie.
de schrijfster is: kathy reichs en ik heb dan een boek wat heet: bot voor bot.

vind er alleen niks aan

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Ik heb het nieuwe boek van sophie kinsella liggen: Wat spook jij uit?
En De gelukkige huisvrouw, van Heleen van Rooijen.

Iemand ervaring met deze boeken?

Ik lees nu ook bijna alleen maar tijdschriften. Inderdaad ook Ouders van nu, en voor school lees ik dingen…
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

quote:
@Bianca4: Ja, Tess Gerritsen en Karin Slaughter zijn schrijfster met een redelijk dezelfde schrijfstijl...

oke dank je wel ga eens even speuren op bol.com

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ik heb Haar Naam Was Sarah ook gelezen vorig jaar. Indrukwekkend boek. En inderdaad, hou de doos met tissues maar binnen bereik!

Groetekes, Sje

@ Inge ja vraag beantwoord

@ Sje en Baukje dus er staat me nog wat te wachten. Ben toch al zo’n snotterdoos

Groetjes,

Michèle

@Sandra: die ken ik niet volgens mij, ik heb ze in ieder geval niet in de kast staan. Ik heb hier ‘wie zonder zonde is’ en ‘zand over elena’.

‘De gelukkige huisvrouw’ heb ik ook gelezen. Leuk boek, leest lekker door.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik hbe de godin van de jacht van Heleen van Rooijen, was ook een lekker boek.

Groetjes,

Michèle

Ik heb gewoon in de afgelopen 3 weken 3 (!) boeken gelezen en de laatste dagen zelfs waar morgan bij was. Zij speelt in de tuin en ik lees in de tuin. Heerlijk en wat heb ik dat gemist. Ik heb vandaag komt een vrouw bij de dokter uitgelezen (wat leest dat lekker weg zeg) en ik heb meteen de weduwnaar en god is gek besteld en de gelukkige huisvrouw. Laat mij maar weer lekker lezen

Groetjes,

Michèle

Lekker hè, hier begint het ook een beetje terug te komen dat ik kan lezen als Dylano uit bed is. Wel alleen op het balkon

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Ja hier ook alleen in de tuin, maar das geen straf nu toch?

Groetjes,

Michèle

Neuhh onder de parasol en Dylano in badeje

Liefs Michelle

Zaaaalig he, lekker lezen? Ik lees ook gewoon in de tuin, als Eva in de zandbak zit ofzo. Meer tijdschriften dan, want zij komt toch nog wel vaak even bij mama iets vragen en dan ben ik weer afgeleid. Het is in onze tuin nu alleen niet te doen door de hitte, we hebben nog geen goede parasol. Dus nu zit ik gewoon even koel binnen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

idd lezen is heerlijk, ik heb op vakantie ook wat weggelezen.
heb net het boek van Maria Mosterd uit 'echte mannen eten geen kaas’
nu ik dat gelezen heb twijfel ik toch weer over of het nu wel of niet waar is.
eerst dacht ik: het is bullshit
nu twijfel ik toch wel weer ergens.

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Nou onder de parasol werd je ook niet echt vrolijk Pf ik kan helemaal niet tegen de warmte. Wat je al niet over hebt voor je kind

Hier buiten ook tijdschriften want Dylano komt ook regelmatig.

Liefs Michelle