Vraag over verkouden babies

hallo allemaal,

mijn zoontje is nu drie maanden en is al vele keren flink verkouden geweest het begon al toen hij twee weken oud was met flinke hoestbuien maar hij heeft altijd al zwaar geademt en nu vroeg ik me af of het misschien te maken kon hebben dat hij na de geboorte niet is uitgezogen ! is dat mogenlijk ?
groetjes iris mama van wesley

Hoi

Geen idee maar ik zou even naar de huisarts gaan.
Vooral als ze nog zo klein zijn

Groet
Bianca

Zeker even naar de huisarts gaan of anders het cb bellen. Weet je zeker dat hij niet uitgezogen is na de geboorte ? Dit is toch standaard ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gewoon naar de ha of cb. Kan nooit kwaad dat ze er even goed naar kijken.

hallo
mijn dochtertje is ook niet uitgezogen na de geboorte en zij is ook al best lang verkouden. naar de huisarts geweest en hij zegt dat het gewoon over moet gaan… ze is nu ook 3 maanden en 't is nog steeds niet helemaal weg (klinkt alsof er slijm zit ofzo…)

Justin is nu bijna 11 maanden en heeft er nog steeds last van. Toen we nog in het ziekenhuis lagen is het begonnen en eigenlijk is het er bijna continu. Als het ietsje frisser is en ik neem hem mee naar buiten, gagarandeerd dat hij weer moet hoesten en een snotneus heeft.
Ik heb laatst wel nissykind van vsm gebruikt en nu is het hoesten een stuk minder.
Diana.