Vraag over spugen alweer

Dylano spuugt de laatste tijd vrij vaak na een uur of 2 na zijn voeding. Heel vreemd. Vooral als hij een tijd heeft liggen spelen in de box of op de grond of op schoot heeft gezeten, en dan bv een luier verschoont, zodat hij plat ligt en je haalt hem dan weer overeind. Soms komt er dan een beetje uit en soms ene hele golf. Hij heeft ook wel veel slijm op het moment weet niet of dat er ook mee te maken heeft.
Herkennen jullie dit?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Inderdaad, nou je het zegt! Demi heeft dat ook. Hij heeft een hele periode niet gespuugd en nu ineens weer wel. En het zou inderdaad zijn sprongetje kunnen zijn van 4,5 maand!

hai

dat spugen van die babys grrrrrrr
ik had ook nog een vraagje voor je,je vertelde dat je omnio gebruikte toch?
Nou ik zit er mee jij vertelde dat je er wat doore heen deed toch?johannes broodpitmeel doe je dat bij elke voeding?wat heb naar die ar gekeken maar dat mag je niet gebruiken als je baby moeilijke ontlasting heeft en dat heeft jamie dus dacht ik aan jou tip maar kan je dat zeg maar of en toe erbij doen bij die omnio want anders als ik het altijd erbij doe heeft hij dus weer poep problemen!
en dan spucht hij dus ook minder?En zit hij wat langer vol?

Ik doe inderdaad bij elke melkfles (3 schepjes Omneo en 3 normaal) 2 schepjes Johannesbroodpitmeel. Zijn melk is wel wat dikker, maar hij zit er niet voller van. Hij heeft wel meer moeite met zijn ontlasting. Misschien moet je eens Infacol proberen. Dit gebruik je voor ieder flesje. Ik ben ermee begonnen toen Demi zo’n last had van darmkrampjes. Ik gebruik het nu nog af en toe als ik zie dat hij echt heel moeilijk poept.

Je kunt het proberen met nutriton ook hier was moeilijke ontlasting en sinds ik de omneo en de nutriton gebruikte had hij er geen last meer van. Ook hier zit verschil in bij baby’s bij de een werkt het laxerend en bij de ander verstoppend. Voor ons was het een verademing.

Groetjes Michelle

ja hier ook alleen doet rico dat altijd, niet alleen met een sprong…voor spugen tussen de voedingen door heeft hij motillium wat echt goed werkt…verwerkt het eten sneller naar de dunne darm dus dat is ergens wel prettig maar ergens ook weer niet…nouja het is kiezen of delen he

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

zo is dat

Groetjes Michelle

doe je die nutriton bij elke voeding?het gaat mij erom dat hij mischien wat minder komt met wat die nutriton?ik ben met die omnio erg tevreden maar het schijnt lichteverteerbaar te zijn dus dacht met dat er bij komt het wel goed haha

Misschien kan je ‘omneo’ combineren met ‘Forte’? Je moet alleen even kijken of je dat ook hebt voor baby’s van 0-6 maanden (ik geloof dat jouw kleine ook nog geen 6 maanden is?).

Wat soms ook geadviseerd wordt is tussen de flessen door wat handwarm water (eventueel met wat diksap). En misschien kan je beginnen met fruit- en groentehapjes. Ik ben hier een week mee bezig en sindsdien eet Demi zijn flessen niet helemaal leeg.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Succes!
Saskia

haha hij is nog maar 10 weekjes!
het gaat erom hij krijgt nog steeds 120 cc water en 4 scheppen omnio en dat dus nog 8 keer haha maakt opzich niet uit want hij mag 1000 cc over de dag geloof ik
maar ik heb liever natuurlijk dat hij wat minder voedingen nodig heb maar normaal krijgen ze 5 maal 135 cc nu ofzelfs 165 nouja als ik jamie dat geef ineens spucht hij de grootste gedeelte uitdus mischien door verdikking dat hij wat minder vaak komt en dat ik hem dat wat meer kan geven

Haha, dat is inderdaad nog een kleintje!!
Dan is zo’n illustratie onderaan toch wel handig, hè? Dan ziet iedereen gelijk hoe uit haar kleintje is (waar haalt iedereen die vandaan?)

Ik zou even met het cb overleggen. Die hebben vast een goede oplossing.
Het spugen van Demi is pas van de laatste 3 weken, dus kan ik je geen raad geven, sorry…

ja die had ik ook zoeen banner maar toen kon ik me opeens niet meer inloggen hier zo apart ,ik denk dat ik ook wat fout had gedaan haha

ik doe inderdaad bij iedere voeding nutriton, behalve zijn laatste fles das een papfles maar dat mag jou kleintje nog niet. De voeding wordt inderdaad dikker en als het goed is spuugt hij dan minder en als hij bij deze hoeveelheid dan niet meer spuugt kun je kijken of je ze fles op kunt voeren. Op de verpakking staat hoeveel er maximaal bij mag

Groetjes Michelle

quote:
Dan is zo'n illustratie onderaan toch wel handig, hè? Dan ziet iedereen gelijk hoe uit haar kleintje is (waar haalt iedereen die vandaan?)

www.lilypie.com

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik snap er niks van haha hoe krijg je hem hier dan?

Bij je profiel en dan bij je handtekening plakken
bij lily doe je dan ctrl c
en hier bij je handtekening ctrl v
pfffffff klinkt als niet handig uitgelegd zijn er dames die het beter kunnen???

Groetjes Michelle

Je selecteert de code op lilypie, doet vervolgens ctrl c en gaat dan naar je profiel van ikkeben waar je hem in je handtekening plakt door ctrl v te doen.

Zo, ik zou het anders ook niet weten…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Even uitproberen…

effe proberen

Lilypie Kids birthday Ticker

Hé, het is jou wel gelukt!! (Welke van de 4 codes heb jij gecopieerd?)

Nog een keer…

Lilypie 1st Birthday Ticker