Hallo, ik heb een vraagje over de voeding van mijn baby van morgen 7 weken.
Ik probeer elke keer er 4 uur tussen te houden en dat lukt aardig als ik het rek met een speen anders wil ze elke 3 uur wel 150cc
Over de hoeveelheid heb ik dus mijn twijfels en hoop dat iemand weet of ik het wel goed doe.
Ik geef haar elke voeding 150cc met 2 schepjes friso voor krampjes en 3 schepjes standaard.
Ze krijgt dus 6 keer 150 cc met 5 schepjes.
Ik zou graag willen dat ze snachts niet meer komt, dus heb ik haar gisternacht een keertje 100cc met 3 schepjes voeding gegeven maar daar trapte ze niet in dus na 2,5 uur kwam ze vrolijk weer…
Kan het ook zijn dat ze iets anders wil dan eten als ze wakker wordt? Ik geef haar aandacht maar ze gaat dan toch de hele tijd huilen dus neem ik maar aan dat ze gewoon honger heeft.
Vraag me af of ze niet teveel krijgt.
Heb haar net de fles gegeven met 3 schepjes voor hongerige babys en 2 schepjes voor de krampjes, eens kijken of ze dan langer slaapt, tja, je moet toch wat.
Het betekend niet dat ik er snachts niet uit wil komen voor haar maar ben gewoon bang dat ze teveel krijgt. Ze is in 14 dagen tijd zo’n 800 gram aangekomen dus dat was een beetje veel zeiden ze op het consultatie bureau.
alvast bedankt.
groetjes lennie