Vraag over de Mirena en bloedverlies

Deze is voor de mama’s die ook zo’n ding hebben (o.a. Wildrie weet ik). Ik heb er eentje sinds half maart he en sinds die tijd heb ik om de haverklap bloedverlies. Geen enorme hoeveelheden, maar van dat ‘spotting’, kleine beetjes. Het houdt niet op. Soms duurt het 3 dagen, dan weer 1. Heel vervelend omdat je niet weet wanneer je dat krijgt. Schijnt er wel bij te horen, maar…hadden jullie dat ook zo tussendoor en duurde het lang eer dat normaal werd? Verder heb ik geen last van het dingetje en uit de echo bleek ook dat 'ie goed is geplaatst. Ook wel van belang!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

ja dat had ik de eerste paar maanden ook, erg lastig, maar na verloop van tijd werd dat minder en nu heb ik al ruim een jaar geen bloedverlies meer
helaas staat er bij tegenover dat ik ong elke 3 maanden een cyste heb maar of dat dan weer met de mirena te maken heeft weet ik niet

before you judge me, try hard to love me

ik heb hem een jaar gehad en een jaar lang iedere dag beetje bloedverlies!
vreselijk vondt ik dat. dus na een jaar mirena erruit laten halen en weer aan de pil gegaan

Groetjes Gytha

persoonlijk herken ik dat niet. Ik heb hier geen last van gehad. Ik ben precies 4 weken na het zetten ongesteld geworden (begin oktober gezet) en daarna ook niet meer ongesteld geworden. Wat ik wel af en toe heb is menstruatie krampen (1 keer in de zoveel weken) en dan denk ik dat ik ongesteld wordt, maar dat ordt ik niet, heb alleen hele licht bruine afscheidng maar dat was het dan ook. Dus sorry, niet herkenbaar voor mij, maar ik geloof wel dat het er idd de eerste maanden bij kan horen.

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers