Vor Jordy en alle andere

kindjes waarvoor het schooljaar weer gaat beginnen morgen, dikke kus aan de juf of meester, neem je tas goed mee, doe je best en speel lekker nog 2 jaartjes schattebout!
Dikke knuffel

groetjes Kim, mama van

en

Ja veel plezier op de basisschool!!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

veel plezier op school allemaal…

pfffff hier zijn ze ook,heb ff een traan moeten laten hoor,de 1e dag en mama kan niet mee

ben blij als het half 4 is dan zijn ze weer thuis

Ow jekkes ja, bij jullie is het al zover!!
Wij hebben hier als laatste van nederland vakantie gekregen, dus hier beginnen de scholen pas 5 september.

Heel veel succes alle kindjes, enne…de mamma’s ook

P.S
Bianca, dat is inderdaad balen zeg, dat je nu niet mee kon
Lijkt me verschrikkelijk…
Ik hoop dat ik op 5 september, Stephan’s allereerste schooldag op de basisschool, wél mee kan…

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Gewijzigd door - Bieb op 15 Aug 2005 09:57:18

Ach gossie, wat spannend. Ben benieuwd hoe het iedereen vergaat. Hier is ook nog vakantie. Zelf ga ik Evianne na de vakantie opgeven voor de peuterspeelzaal. Daar hadden we even mee gewacht omdat er zo veel veranderingen waren thuis met Jessin erbij, maar nu het zo super goed gaat denk ik dat het tijd word dat ze zich wat meer onder leeftijdsgenootjes gaat begeven. Er is haast geen wachtlijst heb ik begrepen dus ik denk dat ze dan gauw terecht kan.
Heel veel succes allemaal en ik kom na 15.30u meteen lezen hoe het ze allemaal vergaan is.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Fijne schooltijd allemaal, hier hebben we nog een weekje vakantie!

Groetjes Nathalie & Co

dank jullie wel,
Nicky was vanmorgen heel erg zenuwachtig om naar school te gaan
Hij zit nu in groep 2.
Wat een kleine ukkies zijn er vandaag nieuw gekomen in zijn klasje zeg,
hihihi de verschil zie je nu goed.
De kleinste van de klasje is 98 cm,en Nicky is nu echt de grootste met zijn 1m25.
Hij wordt echt ineens zo groot,hij heeft vanmorgen de allerkleinste en jongste kleuterstjes naar hun tafeltje gebracht,
wel grappig om dat te zien,terwijl hij bijna een jaar geleden zelf zo door de oudste kleuters is geholpen.
Nu is hij ineens de grootste kleuter,pffff snik wat gaat het hard zeg.

Verder wil ik alle kindjes heel veel suc6 wensen de komende tijd,en doe goed jullie best he?
en ga lekker op school vriendjes en vriendinnetjes maken en speel lekker en lief op het schoolpleintje.

En voor de kindjes die nog moeten wennen ook erg veel suc6.

Groetjes van Bianca en Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.

Dankjewel ook namens jordy, die was weer helemaal blij…

wel krijg hij gelijk een drink beker tegen zijn hoofd ( een jongetje was een beetje te blij en het schoot uit zijn hand) huilen natuurlijk, gelukkig was de juf erg lief en mocht hij gelijk even bij haar zitten… tis zo al weer tijd om hem op te halen. ben benieuwd hoe hij het heeft gehad bij zijn nieuwe Juf Els…

Tries

marco is vanmorgen ook weer naar school gegaan
hij werd door de taxi opgehaald en had een glimlach op zijn gezicht
nu gaat hij hele week naar school

groetjes ingrid

En?
Alle kindjes nu weer thuis?
Vol verhalen?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier wel hoor hihihiihihihih

kaitlyn is momenteel niet zo verteller alleen dat ze gebid hadden en de poppen hoek had ze gespeeld,meer kreeg ik er niet uit

dylan vond het gaaf vandaag want hij had biologie vandaag,en ze deden keer sommen boven de 10…maar ben benieuwd over paar weekejs hoe hij het dan nog vind,want ja er komt natuurlijk een keer dat hij met huiswerk thuiskomt

maar ook aan kaitlyn haar gezichtje en aan dylan zijn verhalen hebben ze het weer als vanouds naar hun zin gehad op school.

Fijn dat ze het weer zo leuk hebben gehad!!

bij marco hebben ze het in schrift geschreven omdat hij nu sinds in apr na de buisje begint te praten
maar hij heeft het leuk gehad

Gewijzigd door - ingrid33 op 15 Aug 2005 21:21:58

Och, dat is ook balen als je vriendinnetjes naar groep 3 zijn
Gelukkig dat het vandaag wat beter ging.
Lijkt me verschrikkelijk moeilijk als je kind het op school niet naar zijn/haar zin heeft

jeetje dat is dan niet leuk he,als je kindje het niet naar haar zin heb op school…

vind dat soms best wel het nadeel van die 1/2 groepen dylan had toen ook een vriendje waar hij heel veel mee optrok en die ging toen ook naar 3,later kwamen we er achter dat hij vlak bij woonde dus nu zijn ze niet van elkaar af te slaan

nou hoop dat ze snel haar draai kan vinden en weer nieuwe vriendjes snel heeft

gaat het goed met alle kindjes op school ???ja hier beginnen ze 5 steptember

groetjes marielle mama van tanja

jaaaaaa.
Het gaat super met Nicky op school.
Hij is echt de grootste van de klas,en kan heel goed de kleintjes goed wegwijs maken in de klas,
De juf merkt ook dat Nicky weer flink wijzer is geworden,en veel rustiger.
Dat vond ik echt leuk om te horen natuurlijk.
Hij was voor de zomer vakantie wel erg druk,maar daar heeft hij nu geen last meer van.
Ook kan hij nu meer geconsentreerder met zijn werkjes omgaan.
Hij is nu niet zo erg snel meer afgeleid.

Pffff wat gaat het toch hard sinds de kindjes 4 zijn en naar school gaan.
Dat zullen de ouders hier van de jongere kindjes wel erg merken als de kids een paar maandjes op school zitten,is echt een wereld van verschil,hoe ze zijn als ze net naar school zijn,en wanneer ze al weer een jaartje op school zitten.

Ik wens alle kindjes veel plezier op school.

groetjes van Bianca en Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.