Voorweeen?

Volgens mij beginnen de voorweeen al een beetje, bij Minke had ik dit vanaf 34-35 weken. Herkent iemand dat dit met een tweede kindje eerder is? Het is niet dat ik me zorgen maak, maar ik ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen. Ook heb ik steeds al een beetje melk/ colostrum in mijn bh, zo’n klein plekje zeg maar einde dag.

Hooiii

Oh ja hoor!! Is héél normaal bij een tweede dat alles wat sneller begint. Bij Femke had ik voor de 20wkn al voorweeen :S, maar meestal door drukte en spanning.
Het lichaam herkent het allemaal van de vorige keer, lijkt wel

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

Geen ervaring mee (vanzelfsprekend, haha), maar wilde alleen even zeggen: IEH! Je bent echt al ver onderweg, spannend! Haha, heb even een enthousiaste bui.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat word eigenlijk bedoeld met voorweeen? Is dat hetzelfde als harde buiken? Want dat heb ik al sinds ik 19 weken zwanger ben, vooral na drukke dagen.
Een beetje melk heb ik ook al steeds, een paar weken al, maar eigenlijk alleen als ik geen bh aan heb! dan voel ik ineens iets kouds, en zie ik dat er weer een klein drupje in de pyjama trui zit.

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

quote:
Geen ervaring mee (vanzelfsprekend, haha), maar wilde alleen even zeggen: IEH! Je bent echt al ver onderweg, spannend! Haha, heb even een enthousiaste bui.

Groetjes,
M

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b2.lilypie.com/H0Nsp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” /></a>

haha Mriek… motiverend hoor zo’n reactie voor de bevalling… maarre in mijn gedachten hetzelfde … al hoop ik ooit ook weer zover te mogen komen…

Weet het ook niet Linette… ik heb bij de 1e 4 weken met echte weeën gelopen maar om nu al voorweeën te hebben is lang zeg… Kan dat geen kwaad dan? Was je bij Minke overtijd?

Ja het is een soort harde buiken gevoel wat ik steeds 's avonds heb. Ik was vanmorgen op controle bij de vk en die zei dat het met een tweede kindje idd al eerder kan en dat dat niet erg is. Wel moet ik rustig(er) aan doen maar ja met al een kleintje is dat soms wat lastig haha!
Ja Mriek het schiet idd al op
Met Minke was ik 37 weken toen ik beviel, dat is al over 5 weken,… ! maar goed de vk zei dat het nu ook zomaar 42 weken kan worden dus we wachten het rustig af!

Oh spannend zeg! dat het net zo goed over 5 weken al zo ver kan zijn, pffff wat gaat dat snel! Heb je er zin in, of zie je er ondanks ervaring best wel tegen op?
Ik ben eigenlijk net zo zenuwachtig als van Joey… ik heb weer geen idee wat me te wachten staat, want van Joey ben ik ingeleid en kreeg ik uiteindelijk een keizersnee.
Vanavond hebben we een infoavond op de nieuwe kraamafdeling. Dat voelt wel fijn, weet je tenminste een beetje wat je kan verwachten, want van Joey ben ik nog op de oude afdeling bevallen.

Nou ik heb heeeel veel zin in de baby maar de bevalling… tja ik vond het geen drama hoor maar om nou te zeggen ik draai mijn hand er niet voor om nou nee !! Ik heb ook nog steeds een beetje littekenweefsel ( wat harder) van de knip dus ik hoop maar dat dat niet weer wordt ingenipt daar …
Nee ik zal blij zijn als ik de bevalling achter de rug heb, maar ja we ontkomen er niet aan he. En ik weet ook nog heel goed hoe dolgelukkig ik me meteen voelde toen ik Minke vasthield! En jij, ook al "klaar"ervoor??

Nou ik ben er nog niet klaar voor, maar of ik dat ooit word…? Bevallen is niet echt mijn hobby zeg maar haha!
Maar in de baby heb ik ook onwijs veel zin! Ik kan niet wachten tot ik de kleine meid in mijn armen heb! Ben ook zo benieuwd hoe Joey er op reageerd. We hebben hem een pop gekocht, en dat vidn hij helemaal geweldig, hindje! roept hij als hij hem ziet, ben benieuwd of hij zijn zusje ook leuk gaat vinden. Uiteindelijk natuurlijk wel, maar misschien is hij in het begin wel jaloers ofzo…?
Voorlopig ga ik me nog lekker bezig houden met de babykamer, en daarna zal die akelige nesteldrang wel weer beginnen… haha mijn vriend is nu voorbereid, want hij vond die nesteldrang echt niet leuk toen ik van Joey op het laatst liep! Ik kon alleen nog maar praten over wat er nog gebeuren moest!

Ja herkenbaar hoor ik ben ook heeel druk in huis met van alles en nog wat, heb geen rust in mijn lijf! Alles moet af en dan kan ik pas echt relaxen… hoort erbij he

Vijf weken is al snel! Maar ja, misschien duurt het inderdaad nog veel langer, dat kan natuurlijk maar zo. Het blijft in ieder geval spannend!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Jeetje Linette, het gaat nu idd wel heel erg snel voor je.

Nog een paar weekjes en dan mag je alweer met verlof.

Oh ja die voorweeen die had ik pas de laatste paar weken. Dus in dit stadium nog niet herkenbaar.

Sterkte en hoop dat je nog even lekker kunt genieten van je laatste weken zwanger.

Groetjes,
Sandra