Hoi meiden,
Naast alle onzekerheden ook even iets leuks delen hoor. Moppie komt opeens vooruit!
Achteraf viel het mij gisteren al op dat ze in haar kamertje opeens haar wasmandje had omgetrokken waar ze normaal niet bij kan maar ja ze rolt ook nog wel eens ergens heen dus ach. (wel deur open en geen traphekje nog dus erg gevaarlijk eigenlijk, dat wordt shoppen van het weekend). Moppie lag lekker beneden op de vloer op haar kleedje en papa riep even omdat hij hulp nodig had met het dekbed. Ik naar boven. Papa weer naar beneden ligt ze bijna in zijn waterbak. (soda ivm ontstoken teen, sorry voor de details ) . Apart maar dat kan. Even later liggen we gezellig met z’n drietjes op de grond te spelen en ik leg moppie vlakbij het wijnrek en opeens…trekt ze zich voort aan haar handjes! Ze zet ze plat op de vloer en trekt zich naar voren terwijl ze haar voetjes afzet en haar kontje wiebelt. Zo lief! En ook zo leuk dat we het samen ontdekten. Meteen gefilmd natuurlijk!
Nu moet ik haar goed in de gaten gaan houden want ze gaat de hele kamer rond, hihi! En we hebben een klein hondje en die is erg interessant zeker omdat het een oude chagrijn is die de hele tijd grommelt. (Iemand nog tips hoe daar mee om te gaan trouwens? Ik zou hem het liefste de hele dag in de gang doen, ivm eventueel bijtgevaar. Hij heeft een bench maar dan zit hij juist opgesloten als moppie eraan komt…)
Het is hier dus gedaan met de rust, ha ha!
groetjes,
Wendy