nog meer kindjes die (nog) niet kruipen maar de armpjes naar voren doen en de rest mee slepen?
hahaha het ziet er echt te grappig uit hier.
hij heeft vanochtend de kast leeggehaald die open stond, en nu zit ie zichzelf achter een doosje aan te slepen waar een toren in zat met magneten.
dat ding vind ie helemaal niet boeiend maar die doos!! had beter alleen de doos mee kunnen nemen
Vooruit slepen
Ik heb zelf ook niet gekropen, alleen getijgerd. Volgens mij ma was dit inderdaad heel grappig. Maar ik neem aan dat ie minder gefrustreerd is nu hij vooruit komt??
Groetjes,
Michèle

ja zeker hij zit echt helemaal toppie in zn vel,
maar mede om deze rede zat ik iets te overwegen…hopelijk hebben jullie het juiste antwoord…
het ding is namelijk onze huiskamer is erg klein (wonen in een flat) als zijn box in de huiskamer staat heeft ie helemaal geen plaats genoeg om te spelen. een heel klein vlak misschien maar daar heeft ie te weinig aan.
in de box zit hij nooit, hij wil er ook niet in want als hij daarin gaat rollen dan butst hij gelijk tegen de spijlen aan en is het huilen. Toen stelde ik voor om de box gewoon uit elkaar te halen. ik bedoel hij ligt (sinds we het hebben uitgevonden) of op de grond met een speelkleed waar ie overigens vanaf gaat elke keer en over het laminaat verder “tijgert” of hij zit in de wipper of bij ons op schoot. waar is die box dan nog goed voor? in de wipper zit ie nu ewl veilig want we hadden de bandjes wat strakker gedaan en de standaard uitgeklapt (vooral na het eten want anders gaat ie naar voren hangen en komt er nog alles uit) dus bij deze: box weg of niet? keb er gewoon echt geen drol aan en rico al helemaal niet, want sinds hij dit heeft uigevonden wil hij echt niks anders meer
Je geeft zelf het antwoord al; meer nadelen dan voordelen aan dat ding, dus weg ermee.
Realiseer je wel dat je hem straks niet meer weg kan zetten, zodat hij niets kan ‘aanrichten’ als dat nodig is.
Groetjes!
ja klopt daar stond ik even later ook bij stil. hij kan dan welliswaar in zn wipper tot 18 kg maar goed, box is ook goed vor kinderen om te leren alleen te spelen natuurlijk, en wat je zegt veiligheid. dat is eigenlijk DE plek voor een baby natuurlijk voor als je bezig bent.
en als ze je dadelijk achterna blijven tijgeren en je effe zoiets hebt van GRRRRR in de box… zou dat niet kunnen.
hij blijft toch maar staan
Hoi
Nou ik zou de box niet te snel weghalen… was ik ook erst van plan, maar nu Minke heel snel kan kruipen kan ik haar echt niet even alleen laten in de kamer, bv als ik naar de wc moet of als de bel gaat. Dan is de box wel makkelijk hoor. En Minke vind het inderdaad niets sinds ze kan kruipen, maar mama beslist wat veilig is ! groetjes!

Gewijzigd door - Linette1 op 08 Jun 2009 15:16:42
@ Inge.
Als je de box weg doet het je moet hem veilig ergens neer zetten kan je hem ook nog ff in zijn bedje zetten… Veilig toch?
Liefs
@Kikie: ja idd maar misschien is dat voor hem de plek om te moeten slapen en anders weet ie dadelijk niet meer of ie moet spelen of slapen in zn bedje
laat m denk toch maar staan tot mn grote spijt op’t moment maar straks idd alleen maar beter voor de veiligheid van mn mannetje…