Voorstelrondje

Ik zie veel dezelfde mama’s op dit forum dus misschien is het leuk om je voor te stellen omdat we op een gegeven moment verhuizen naar het forum “peuters 1 tot 4 jaar”?

Ik ben Sabijn (nicknaam), 36 jaar, een jaar getrouwd en heb een dochter van 10 maanden.

ik ben kim en al sinds 2001 hier actief en al vaak heen en weer verhuist tussen baby en peuter en kleuter aangezien ik dit forum gestart ben en ondertussen 3 kinderen heb die op dit moment 7 j ,5 j. en 1.5jaar zijn

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

ik ben gytha alweer een dik jaar op mijn verslaving te vinden!
Heb een dochtertje van 1,5 en zwanger van de tweede, ben gelukkig getrouwd met dennis.

groetjes Gytha

Michèle hier, sinds kort ‘werkzaam’ hier. Moeder van Morgan van 15 weken oud
(vandaag).

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi,

ik ben angelique ok alweer een hele poos hier,moeder van danny van en kevin van 5 jaar oud

Hier Lizette, 25 jaar.
Ben sinds 5 maanden de troste moeder van Jurian en sinsdien ook fan van ikkeben site

Gewijzigd door - mini-boy op 17 Dec 2008 11:23:21

Ik ben Natasja 29 jaar en ben samen met papa Koen.
We hebben een mooie dochter Demi en die wordt vrijdag 2 en een prachtige zoon Dinant die 15 oktober geboren is.
Gr. Natasja

Hoi
Ik ben Chantal 27jaar en ik ben trotse moeder van Nina (20maanden). Ik kom op deze site ongeveer een jaar. Groetjes Chantal

Chantal

Hoi, ik ben Marieke, ben 28 jaar en heb een zoontje, Tijs genaamd, van bijna 10 maanden oud. Ben op 24 oktober getrouwd met Bart. Sinds een half jaar ben ik hier te vinden en ik vind het een topsite!

Gewijzigd door - marieke1980 op 17 Dec 2008 11:34:11

Hoi,

Ik ben Mriek (nickname), 31 jaar en sinds een half jaar mama van Erik.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hallo,

ik ben Bianca
moeder van 2 kids.
Nicky(jongen) van ruim 8.5 jaar oud
en van Mika Dani van 16 maandjes oud.

Ik kwam hier al toen Nicky klein was.
En daarna was ik een tijd niet geweest ivm geen internet.

Ik schrijf niet zo snel mee,maar lees wel alles.
Wanneer ik tijd zie om te schrijven(net als nu Mika slaapt en Nick speelt buiten)dan schrijf ik wel mee.

Ik word over 14 dagen alweer 30 jaar.
We wonen in Dordrecht.

groetjes Bianca

Bianca mv 2 kanjers.
(2000) en (2007)

Hoi Hoi,

Ik ben Daniëlle, 31 jaar en sinds bijna 8 maanden de trotse mama van Quinty, een prachtige, lieve makkelijk dame waar ik er nog wel een paar van bij wil hebben Mogen ook kereltjes zijn, hoor Verder woon ik samen in de Achterhoek met mijn vriend en 2 honden. O ja en met Quinty natuurlijk
Ik ben nog niet zo lang lid, maar ben hier regelmatig te vinden

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hey hallo,

Ik ben Monique 29 jaar en sinds april trotse moeder van Marijn. Sinds de geboorte zit ik ongeveer op de site en dit met veel plezier. Erg leuk om alle ervaringen/ vragen te lezen en op te reageren of reactie terug te krijgen.

Groetjes Monique

9 maanden banner

Hallo,

Ik ben Fraukje, ben 25 jaar en ben samen met John. Wij hebben een dochtertje van bijna 10,5 mnd, Jade.

Groetjes

Hoi, Ik ben Tamara (nickname Tams) en ben de trotse moeder van Guusje, bijna 8 maanden.

Guusje zit momenteel in een gipsbroek wegens een heupluxatie. Na twee weken tractie in het ziekenhuis is dit al weer een hele vooruitgang! Nog 6 weken gips en dan krijgt ze een spreidbroek!

Liefs Tams