Voorstellen


#1

Hallo!

Ik kom me even voorstellen, ik ben Manette en ben 20 jaar. Ik woon nog thuis en heb een vriend (19 jaar). 2 januari heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Ongelukje, maar van harte welkom. Ik ben nu 18 weken en 2 dagen in verwachting!

Ik ben op deze site terecht gekomen, doordat ik meisjesnamen aan het zoeken was. (jongensnaam heb ik al) Dus als jullie ideeen hebben, zijn die van harte welkom haha.

Groetjes Manette


#2

Niet gepland dus… ongelukje klinkt zo raar!

Welkom hier, in ben Manderijn. Ik heb 2 kinderen. De oudste kwam ons ook verrassen toen ik nog in huis woonde! Toen gelijk samen een huis gekocht. Hier wonen we inmiddels alweer 3,5 jaar. Hebben een dochter van 3, en een zoon van ruim anderhalf!
Ben je van plan om wel samen te gaan wonen? Of blijf je nog lekker thuis? En in welke omgeving woon je?

Groetjes Manderijn.


#3

Nee, ik blijf gewoon thuis wonen & mijn vriend blijft gewoon bij zijn ouders. Zo kan ik mijn school af maken en krijgt mijn vriend genoeg nachtrust om te gaan werken. En zo hebben we ook de tijd om nog even te sparen! Ik woon in Gelderland. En ongelukje klinkt inderdaad best raar, maar ik stond ook best raar te kijken toen ik positief testte haha. Geeft niets, komt allemaal best goed! Bedankt voor je berichtje.

Groetjes Manette