Voorstellen


#1

Hallo allemaal!

Ik ben Jo, 26 jaartjes jong en mamma van een boefje van bijna 4!
Ik lees regelmatig mee hier op het forum en moet zeggen dat ik het hier erg gezellig vind Heb al veel aan jullie tips en ervaringen gehad.
Vragen? stel ze gerust!

Liefs Jo…


#2

Hoi JoJo,
Ik ben een mama van een boefje van bijna 3, en ben 28 jaar. Ik werk in de zorg en kom uit de achterhoek! Ben getoruwd met een lieve man die meubels maakt!
Werk jij nog of ben je een thuisblijfmama, verliefd /verloofd/getrouwd?

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#3

Hai!
Welkom!
Ik ben Nancy, 35 jaar, woon samen met mn vriend en ben mama van dochter Reza (bijna 2) en zoon KiaM (5mnd). We wonen in het gezellige Brabantse land! Ik werk 3 dgn per week in de (gehandicapten) zorg.
Groetjes Nancy


#4

Hallo Woezel,

Ik ben al 6 jaartjes verliefd op mijn lieve vriend.
Zelf werk ik ook in de zorg (29 uur) mijn vriend doet productiewerk.
Leuke leeftijd is dit he!

Groetjes


#5

Ja is echt een hele leuke leeftijd, ze leren met de dag bij, elke keer sta je weer versteld van wat ze al kunnen of zeggen.

Je zegt dat je in de zorg werkt, wat voor een zorg? ouderen , gehandicapten ., psychiatrie? Ik zelf werk in de orthopedagigische woonbegeleiding en doe voornamlijk de nachtdiensten, zodat ik meer thuis ben bij de kleine,

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#6

Hoi woezel,

Ja hier ook een bijdehandje! hihi ik sta af en toe idd versteld van wat hij al allemaal kan en doet! Ik werk in de ouderen zorg op een psychiogatrische afdeling.
Wel fijn dat je kunt aangeven wat voor diensten je wilt draaien. Dat geluk heb ik helaas niet… Ik draai verschillende diensten en moet zeggen dat ik dat niet ideaal vind, maargoed we moeten toch onze centjes verdienen… De kleine gaat 4 dagen per week naar het kdv. Dit vind ik wel fijn omdat hij het daar erg naar zijn zin heeft, en naar mijn ervaring leert hij er ook een hoop! Gaat jouw boefje ook naar een opvang?

Liefs Jo


#7

Ik draai idd alleen maar nachtdiensten, een reeks van 7 nachten van donderdag tot donderdag en dan 14 nachten vrij. De vaste dag van mijn kleine is op donderdag en op de weken dat ik nachtdienst heb, gaat hij hele dagen , dus donderdag, vrijdag, maandag, dinsdag, woensdag en donderdag. Hij heeft het daar geweldig, en is heeft echt zijn eigen plekje daar!! en bij dehand, oef, dat zijn ze idd!! Moet er soms ook zo om lachen!!!

liefs woezel

Lilypie Third Birthday tickers


#8

Hoi en welkom!

Ik ben Carolien, en mijn kleine boef van ruim 2 heet Jasper.
Ik werk ook in de zorg, als verpleegkundige in de psychiatrie.
Mijn mannetje gaat ook naar een kdv, super leuk en idd ze leren er erg veel. Hij is nu 3 maanden op de peutergroep en maakt echt grote sprongen!

Veel plezier hier op ikkeben!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers