Voorstellen

Mijn naam is Elle
Ik ben 24 jaar oud, op weg naar mijn 25ste
Ik ben getrouwd met de liefde van mijn leven
Samen hebben we twee dochters: Anna (2½jr.) en Leah (2w.)
Omdat onze dochter net is geboren werk ik nog niet, maar ik ben van plan het wel weer te doen.
In de toekomst hopen we nog op een nummer 3 en misschien zelfs wel een nummer 4.

Groetjes Elle

hoi hoi
wauw jij bent nog wat van plan zeg hihi
leuk hoor en erg gezellig
ik ben mama van drie (en daar blijft het bij) en het is druk maar erug leuk!!!
twee jongens en een meisje
welkom op het forum

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 4 mnd

hallo en welkom hier

ik ben mamma van twee (en dat vind ik wel genoeg)
benita is vier en een half en delano is nu drie maandjes,
ook heel druk allemaal en ik ben net weer aan het werk
maar wel ook heel gezellig,

anouk nelissen

hoiiii welkom hier

ikkeben bianca getrouwd met hans en samen zijn wij de trotse ouders van kevin*,dylan van 10 en kaitlyn van 6

wens je veel plezier hier op het forum

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

quote:
wauw jij bent nog wat van plan zeg hihi leuk hoor en erg gezellig

Ja haha. De komende jaar zal niets gebeuren, misschien zelf de komende 2 jaar niet. Toen onze dochter Anna werd geboren hebben we ook anderhalf jaar gewacht voordat we voor onze tweede kind gingen. We hebben 3 maanden TTC’d toen ik in verwachting was van onze tweede kind. Dit keer zullen we waarschijnlijk 1 jaar wachten voordat we voor ons derde kindje proberen.

Mijn man en ik komen beiden uit een gezin van minimaal 3 kinderen. Ik heb één oudere broer (die heeft ook drie kinderen) en een jongere zusje (van 17). En Kurt is de oudste van vier kinderen, hij heeft nog drie jongeren zusjes van 22, 19 en 16.

Voor alle anderen, bedankt voor het veel plezier wensen op dit forum.

Groetjes Elle
mama van Anna (2½jr.) en Leah (2w.)

maar wel een heel gezellig vooruit zicht toch??
wij riepen ook altijd 4 (mijn man komt uit een gezin van 4)
en had bij twee al zoiets van nou is het wel genoeg
maar toen begon het toch nog te kriebelen en toen hadden we zoiets van nu of nooit , ik heb altijd geroepen na mijn 35ste niet meer , nou ik ben in januari 35 geworden dus dat heb ik netjes gedaan al zeg ik het zelf
nummer 4 kan niet meer want ik heb me gelijk laten steraliseren (chloe is met een keizersnede geboren)
dus ik geniet met volle teugen van dit kleine meisje
want dit is echt de laatste

Ik vind van wel Als kind af aan wilde ik al veel kinderen, 't liefst 5-6, maar dat is naarmate is ouder werd afgeslankt naar 3-4. Ik heb nooit één kind gewild, omdat die dan té verwend werd. En om weer twee kinderen te nemen vind ik weinig. 't Liefst gaat mijn voorkeur ook uit naar 3 kinderen, omdat ik zelf ook uit een gezin van 3 kom. Sommigen zeggen wel dat als je de middelste kind bent dat je dan altijd het ‘tussenbeentje’ bent, maar dat gevoel heb ik nooit gehad - ik kreeg pas een zusje erbij toen ik 7 jaar oud was. Tussen mijn broer en ik zit 4 jaar, dus hij was 11. Ik wil wel dat onze kinderen maximaal 4 jaar uit elkaar zitten, en minimaal 1, want hoewel ik wel een sterke band heb met mijn zusje, vond ik het toch jammer dat ze 7 jaar jonger was - had haar liever dan 4 jaar jonger gehad of zelfs korter.
Dus waarschijnlijk zal nummer 3 nog voor mijn 30e komen. Ik denk dat mijn man en ik wel zullen kijken of we een vierde nemen of niet, wanneer die tijd daar is.

Nancy, ik vind je je kinderen mooie namen hebben: Randy is niet mijn eerste keuze, maar zeker mooi. Damon is kortweg prachtig en ook Chloë is fantastisch. In vergelijking met vroeger is wel te merken dat mensen veel meer durven met het geven van namen aan hun kinderen.

Groetjes Elle

joh je bent nog super jong en nog alle tijd toch??
dank je wat die namen betreft ik ben er zelf ook super trots op
jou meiden hebben ook mooie namen leah hoor je ook niet vaak anna ook niet is meestal anne
ik hou van apart, wil niet dat de hele school zo heet
mijn kinderen zijn de enige op school die zo heten dus dat vind ik top
toen ik zwanger was van chloe , vroegen ook een heleboel mensen aan mij
’heb je weer zo een aparte naam’
was wel afwachten want ik wist niet dat het een meisje was hihi
maar goed het is me gelukt , iedereen reageerde leuk en vonden het echt bij mij passen

Ik ben inderdaad nog jong en heb alle tijd van de wereld nog. Daarom geniet ik ook van mijn man en onze meiden.
Wij kozen voor Anna omdat we beiden het een super naam vonden, en mocht het een meisje worden zouden we haar zo noemen - no matter what.
Ik hou ook apart qua namen, mijn eigen naam zie je ook niet. Wel Ellen, maar heel weinig Elle. En Kurt zie je al helemaal niet
Hoe we aan Leah zijn gekomen, weet ik niet. We wouden haar eerst Maia gaan noemen tot is iets van 35w. zwanger was, maar toen we Leah zagen/hoorden vonden we het wéér beiden een mooie naam.
Eerst dacht iedereen dat we haar Emily zouden noemen (ik weet niet hoe ze erop kwamen) - maar toen ze Leah hoorden, vonden ze het een goede keuze.
Mijn man en ik wilden een jongen als onze tweede, zodat we van beide twee hadden - maar het werd een meisje, en nu ze geboren is zijn we heel blij met haar
Maar misschien ligt het wel net aan in welke provincie je woont hoe populair een naam is. Mijn twee neefjes heten Daniël en Ramon, en hun zusje Tessa. Maar Ramon en Tessa zie je hier ook niet, Daniël dan weer wel, maar niet zo vaak.

Groetjes Elle