Voorstellen

Goedemiddag,
Juliette (31) is mijn naam en moeder van Bjorn. Bjorn is nu 13 maanden precies.
Wij, zijn vader en ik zijn berentrots op hem en wat een gezellig mannetje is het.
In het begin viel het mij allemaal wel wat zwaar, daar zal ik niet te veel over uitwijden. Ook zo nu en dan als hij ziek is of tandjes krijgt is het ook niet altijd een pretje. Nu hij iets ouder is kun je opeens zoveel leuke dingen doen, fietsen, lekker rollebolle…

Hoi Juliette,

Welkom hier! Mijn naam is Yvonne, getrouwd met Brandon en trotse ‘Mummy’ van Izzy (5) en Ethan (bijna 3). Wij wonen in Geneve i.v.m. het werk van mijn man, maar ik kom hier toch gezellig meekletsen!

Veel plezier op het forum!

Groetjes van Yvonne,
‘Mummy’ van Izzy en Ethan

Lilypie 6th to 18th Ticker

Lilypie 3rd Birthday Ticker" border=0>

Hallo welkom

Ik ben Bianca ben 32 jaar en woon samen met mijn vriend
Rick en samen hebben we een zoontje genaamd Jeremy ( 16 10 2003).

Groetjes van Bianca mama van Jeremy

Hoi, ik ben Maaike 29 jaar en woon samen met Arno.
Wij hebben 2 kindjes Nicky en Bob.

Veel plezier hier!

Groetjes Maaike

Lilypie 1st Birthday Ticker" border=0>" border=0>

Lilypie 4th Birthday Ticker[/img][/img]

Hallo,

Ik ben Jeanet, 40 jaar jong. Ik ben getrouwd met Henk en samen hebben wij twee kinderen. Rick wordt in augustus 3 jaar en Daniëlle is afgelopen maandag 1 jaar geworden.

Hoi hoi,

ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben 2 kinderen; Lisa & Cas.

Veel plezier op Ikkeben.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

hoi

ik ben katinka 25 jaar woon samen met gerard
samen hebben we een zoontje yannick van 8-5-2005.

groetjes katinka

hoi,

ik ben ilse, pas 31 geworden, mama van tibo en gelukkig getrouwd met marc
welkom hier !

Ilse,

Fiere mama van deze hartedief ! ( 25/08/2003)
Vrouwke van Marc

Hallooo
Ik zal me effe voorstelle k ben laura 19 jaar (bijna 20) woon same in waalwijk met me schatjuh maurice 21 jaar en we hebbe same een prachtige dochtertje abigail van 15 en halve maand. en we

hoi juliette welkom ik ben moeder van romano

Allemaal bedankt voor jullie aardige berichten. Helaas heb ik niet zoveel tijd om de schrijven maar ik vind het leuk om jullie berichten te lezen.
Even een korte update tijdens die warme weer… wat is het lekker warm.
Bjorn zit op de creche waar helaas geen airco aanwezig is dus hij zal het wel warm hebben. Ze gaan vanmiddag zwemmen dus dat wordt gezellig voor hem.
Even een vraag aan jullie deskundige tenslotte is het mijn eerste kindje en is alles een verrassing.
Vanaf 13 maanden gaat Bjorn steeds meer zijn zin proberen door te duwen. Als iets niet mag gaat hij huilen en is boos. Ik ben consequent en blijf dingen herhalen die niet mogen maar toch is het lastig. Je ziet hem liever niet verdrietig.
Ervaringen en tips die jullie met mij willen delen?