Hoi iedereen,
Ik ben Sarah en ik ben moeder van twee dochters.Een van vijf en een van drie.Zelf ben ik nu vierentwintig.Ik den k nu na over een derde kindje.Misschien over een jaartje ofzo.
Ik woon in een klein gezellig huisje met twee slaapkamers.Het kan allemaal net nu.maar in de toekomst moeten we wel; verhuizen .
Groetjes
Voorstellen
Hoi Sarah,
Welkom op dit gezellige forum!
Leuk hè,jong moeder zijn! Ik ben zelf 23 en heb een zoontje van 14 maanden; Levi. Ik ben 2,5 jaar getrouwd met Nico.
Ik hoop dat je hier veel plezier zult beleven en veel herkenning zult vinden!
Groetjes,
Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Hoi Sarah,
welkom hier, mijn naam is mo, ben 32 en heb 1 dochtertje van 8 maanden, ze heet Gioia.
groet
Mo

Hoi Sarah,
ik ben Jolanda, getrouwd met Dennis en wij hebben een dochter genaamd Lisa (25-08-2002). Begin december hopen we opnieuw pappa en mamma te worden.
Veel plezier op dit forum.
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & van uk nummer 2 (02-12-'04 uitgerekend).
Hoi Sarah,
Welkom op dit gezellige forum. Hopelijk kun jij ook gauw je draai vinden.
Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi Sarah,
Welkom op ikke ben. Ik ben Astrid ( 30 j) woon al meer dan 12 jaar samen met Daan (35 j) en samen hebben we een mega vrolijke, lieve enz enz dochter van ander half Evianne. Ons tweede ukje verwachten we rond 3 Juni 2005. Ik wens je heel veel plezier op dit mega gezellige en toffe forum.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
hoi sarah welkom hier, kan je me uitleggen waarom je gebruikersnaam zo is al ie nu is? ben benieuwd naar de reden ervan
groetjes Kim, mama van

en 
hoi
ik ben ingrid 34 jaar ben getrouwd met henk en samen hebben we een zoon van 3,5 jaar genaamd marco
groetjes van ingrid
Hallo Sarah,
Ik ben ratelt en heb een kaboutermeisje van 3, ben alleenstaande mama en werk in de kinderopvang, welkom hier