Voorstellen

Hallo allemaal,
Ik ben Roelinda ten Pas en op het moment (de dag dat Maxima een dochter kreeg!) bijna 32 weken zwanger. Dit is mijn vierde zwangerschap maar mijn eerste kindje omdat ik drie miskramen heb gehad (iedere keer binnen de beruchte twaalf weken).
Deze keer gaat alles gelukig goed met de kleine en jullie kunnen het hele zwangerschapsdagboek lezen op mijn homepage www.roelinda.nl en dan voor Zwanger! kiezen in de menubalk.
Als de kleine er is komt daar natuurlijk ook een pagina van!

Groetjes van Roelinda.

hoi roelinda
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
jee wat erg 3 miskramen nou ik wens je heel veel geluk en dat je over een paar weken je kindje bij je mag houden

groetjes marielle trotse mama van tanja

Hallo Roelinda,

Ik ben Mim (das kort voor Miriam) 32 en getrouwd met Cas. Samen hebben we een zoon van 2,5 Lucas.
3 Miskramen, wat erg! Ik vond 1 al erg genoeg. Mijn moeder heeft ook 3 miskramen voor mij gehad. Heeft mij toen wel geholpen, een moeder die het ook had meegemaakt. Dan hoef je niks meer uit te leggen en die weet wat je voelt.
Heeft mij toen enorm geholpen!
Hoop dat je in ieder geval wel een beetje van deze zwangerschap kunt genieten (ik weet uit ervaring dat dat heel moeilijk kan zijn).
Nog een fijne tijd en veel plezier hier!

Groetjes Mim

hallo roelinda welkom hier en veel plezier he.en het is heel verslaafend hoor hihihi.

veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssssssssssssss

Hoi Roelinda,

Welkom hier!
Ik ben Bianca, wordt volgende maand 29, woon samen met mijn vriend en we hebben een zoontje van bijna 2,5 jaar (Stephan).
Stephan was mijn derde achtereenvolgende zwangerschap, maar eerste kindje aangezien ik eerst 2 miskramen achter elkaar heb gehad.

Hoop je nog vaak te zien hier!

Groetjes, Bianca (Bieb)

welkom hier nog een bianca 31 getrouwd met hans 33 en ouders van 1 engeltje en 2 bengeltjes
Kevin*(22-08-1995)
dylan(23-12-1996)
kaitlyn(17-12-2003)

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Hallo Roelinda,
Ik ben even op je site gaan kijken hartstikke leuk. Zelf ben ik ook nog maar 7 maanden moeder van Sanne.

heel veel plezier de komende weken

Liefs Kristel

Pssssttt…Bianca4…dat van Kaitlyn kan niet…hihi (17-12-2003)

OMG Bieb, je bent wel weer wakker hoor!!!

Groetjes Mim