Voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Mariska de Groot, ben getrouwd sinds '98 met Dave. Ik woon in Belgie sinds 4 jr omdat mijn man Belg is en helaas niet naar NL wilde verhuizen. Sinds 20 juni 2000 zijn wij de trotse ouders van Emanuelle en momenteel zijn we aan het proberen een broertje of zusje voor haar te maken.
Duimen jullie mee?

Lieve groetjes
Mariska

grappig onze sofie is van 16 juni en hier nog effe geen broertje of zusje( komt later wel)

Kussies

Hallo

Ik ben Els mama can Eva geboren 12 sept 2001, en ook aan het klussen voor een 2e!

Groetjes, Els

Hoi,

Ja hoor, ik zal voor je duimen. Ik ben trouwens Mo (SuperMoooo wel te verstaan), 26 jaar, getrouwd en mama van Veronica, 2 1/2 jaar en Lucas 10 1/2 maand. Hij is ook in juni jarig trouwens, 8 juni om precies te zijn. Veronica 21 juli en ik heb de kado´s nu al binnen… erg he? Hahahaha. Leuk hoor, een Nederlandse Belgische in ons midden, welkom!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

Hoi Mariska,

Ik ben Nathalie en getrouwd met Arno, en samen zijn wij de trotse ouders van Demi (11-07-2001) en wij wonen in valkenswaard, ik zal voor je meeduimen!! Veel klusplezier

Enne Kim niet zo opscheppen he sofie is van 2001 en emanuella van 2000 scheelt een jaar he mutsie…

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

he da’s een goeie Nathalie, daar heb ik totaal over heen gelezen hahahahhah

Kussies

hallo, ik ben gina en moeder van tobias. ik ben 24 jaar en tobias is 14 maanden (geboren op 1 april) is geen grapje. mijn hobbies zijn kleertjes verkopen die mijn mannetje gedragen heeft en vooral veel achter de pc zitten. ik ben thuisblijfmoeder. misschien ook leuk om te weten. als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust.
groetjes gina en tobias.