Hallo iedereen! Ik ben Nadine en ik ben 19 jaar. ik woon samen met mijn vriend en ons zoontje van 17 maanden in 's-Hertogenbosch. Ik ben een tienermoeder en ondanks dat het heel goed gaat zijn er natuurlijk altijd mensen met vooroordelen als ze horen dat ik moeder ben, krijg ik altijd een hele berg kritiek over me heen! Tuurlijk gaat het niet altijd even soepel en tuurlijk hebben we het soms moeilijk moeder zijn is echt niet altijd makkelijk. Ik heb ook wel erg veel geluk dat mijn vriend er ook achter stond om ons kindje te houden, en tuurlijk hebben veel tienermoeders het moeilijk die er helemaal alleen voor staan. Ik wil graag met andere tienermoeders die net als mij 19 zijn in contact komen lijkt me leuk, beetje over de kids hebben enzo. Dikke kus en groetjes Nadine…
Voorstellen nieuw op ikkeben
Hoi nadine,
Ik ben brenda 20 jaar en heb een dochtertje van 2 jaar OOk een jonge mama en weet precies wat je bedoelt met al die kritiek
welkom
Liefs en dikke kus brenda en charissa
hai brenda ja heel veel kritiek maar daar moet je boven staan. hoe doet die kleine het van jou? groetjes Nadine
JA heb er ook altijd boven gestaan. Mijn dochter charissa doet het uitstekend is een slimme meid en loopt ook een beetje voor op der ontwikkleling. Zelf volg ik een opleiding laatste jaar. Doe jij ook nog een opleiding?/
hoi ik ben nikky en ben een trotse 19jarige mama van tibo
hij is bijna 2maanden en hij is een schatje!
wij hebben bewwust voor die keuze gekozen om een kindje te krijgen!
wil je nog iets weten vraag maar
groetjes
xxx

hai Brenda, ik werk bij Bakker bart en doe een thuisopleiding Receptioniste/Telefoniste. Mijn zoontje is een echte boef en hij doet het heel goed alleen de nacht. hij slaapt nooit heel de nacht door :S best vermoeiend maarjah dat zal ook wel weer over gaan. en waar woon je ergens? ik zelf woon in Noord Brabant 's- Hertogenbosch groetjes Nadine
Hai Nikky, ahh wat schattig, en een hele leuke naam. o dus je hebt er bewust voor gekozen echt mooi, en hoe doet jouw kleintje het die van mij is al een grote boef en doet het heel goed. Groetjes Nadine spreek je nog
HEEJ
ik woon in zeeland, ja die van mij heeft eigenlijk nooit moeite met slapen ze gaat tussen 7 en half acht naar bed en wordt tussen 7 en acht weer wakker. Dan blijft ze meestal nog een half uurtje bij mij liggen.
o dat is wel lekker die van mij gaat om 7 uur slapen en is s’ochtends rond 7 uur half 8 echt wakker. maar mijn overgroot oma woonde in Zierikzee. kwam er best vaak. ik ga effe verder met schoonmaken ik spreek je snel xxx Nadine
heej,
als je wil is met misschien leuk om msn uit te wisselen
dank je wel
thierry heeft die naam gekozen! en trots dat hij daar over is!
wel ons klein filoutje doet het heel goed weegt alweer 5kilo maar ik kan je probleem
snachts wil hij ook niet zo heel goed slapen
maar denk dat hij momenteel in een sprongetje zit want hij slaapt veel en wilt ook veel aan mijn borst drinken
maar voor de rest is het een schatje
kzou hem niet meer willen missen
wil j enog iets weten
vraag maar

hai brenda dit is de msn van mijn moeder ik heb zelf geen e-mail maar meestal zit ik erop hihi dit is hem : carna1957@hotmail.com
hoop je snel te spreken lijkt me echt super leuk xxNadinexx