`wij hebben haar op de vrije school ingeschreven en daar kan ze komen, dat is wel een paar straten verder omdat de andere scholen niet mijn voorkeur hadden… daar hebben ze een juffie rondlopen die vanalles regelt daar, en die doet ook de voorschoolse opvang,da’s vanaf 7.45uur… word rennen, maar is te doen denk ik !
dan moet me baas maar ff een kwartiertje wachten hihihii , en werk ik een kwartiertje langer… bij mij zou het perfect in mekaar passen als er niks veranderd… mijn moeder werkt elke dag tot 14.00 uur,dus die kan haar dan op maandag dinsdag en donderdag van school halen om 15.00 uur, … voordat ze thuis zijn ist 15.30… dan kom ik na een uurtje alweer thuis van het werk… op woensdag is manlief thuis (ik denk dat we dat zo laten )heb hij een ochtend voor zichzelf… en dan smiddags kan hij haar ophalen, en ik zou dan op vrijdag vrij moeten nemen …ipv maandag … zodat ik een ochtend voor mezelf heb en haar smiddags ophaal… de kindjes daar blijven allemaal over op school voor het middageten,dus da’s al geregeld…
als ze dat continuerooster in willen voeren dan denk ik dat alle werkende mama’s in de penarie zitten, snap ook nie wie dat verzint… je ken moeilijk tegen je baas zegggen kom van 9tot 14.00 uur werken… vind dat echt een belachelijk idee… da’s net zo handig als dagdelen peuterschool als werkende mama, heb je ook zo lekker niks aan !
Pippy is geboren 17.07.2009