ik ben opzoek naar een leuke voorlees boekje om voor te lezen aan mijn zoontje van 9 en halve maand voor het slapen gaan of gewoon voor overdag heb echt geen idee wat voor boekje ik moet nemen iemand een leuk idee?
ik ben opzoek naar een leuke voorlees boekje om voor te lezen aan mijn zoontje van 9 en halve maand voor het slapen gaan of gewoon voor overdag heb echt geen idee wat voor boekje ik moet nemen iemand een leuk idee?
Heel simpel van die blokboekjes waar bijvoorbeeld dieren in staan ofzo. Tip: ga eens naar een kinderboekhandel, daar kunnen ze je goed adviseren en heb je heel veel keus. Zo leuk!
Groetjes,
M
Of van Nijntje … dat deed ik al snel. En nu lees ik de Bobbi boekjes voor. Hele leuke series…
Grappig mini-boy, hier nog een Bobbi fan. Als hij gaat slapen en we vragen welk boekje gaan we lezen, dan is het standaard Bobbi. Hihi en hij kent het boekje van Bobi wordt grote broer al helemaal uit zijn hoofd. Wij lezen voor en hij zegt dan telkens het laatste word van de zin.
Op de leeftijd die je zoontje nu heeft las ik nog niet echt hele boekjes voor. Idd kleine boekjes zoals Nijntje. Maar voornamelijk boekjes met veel leuke plaatjes van bijv. dieren.
Groetjes,
Sandra
Seth begon vanaf die leeftijd boekjes met flapjes en dingetjes leuk te vinden.
Dus ik zou daar naar kijken, bijvoorbeeld van muis, nijntje of dribbel.
Verder lees ik zelf het verhaal goed voor ik het boekje koop, want ik vind heel veel verhaaltjes niet echt leuk.
O, ja, wat ook leuk is: Lid worden van de bibliotheek! Wij zijn nu ook lid en Seth vindt het super leuk.
Liefs, Anne
De boeken van Bas van Dagmar Stam schijnen ook heel leuk te zijn. Met name voor de kinderen vanaf 2 jaar …
idd lid worden van de bibliotheek ^^ zijn wij ook sinds een week of twee…
ze hebben er een babyhoek, met knisper, voel en voorleesboekjes met veel plaatjes ed. het knisperboekje speelt dim dan altijd mee en een voelboekje nemen we samen door en ook gewoon boekjes met flapjes waar weer wat achter zit vinden ze prachtig en het leuke je kan je bijvoorbeeld voornemen om elke week nieuwe boekjes te halen, is ook een leuke onderneming voor de kleine.
zelf lees ik hem vanaf de geboorte al sprookjes voor niet elke dag maar regelmatig, soms een week elke dag maar soms slaapt hij wat sneller en dan is het niet zo handig… en 365 verhaaltjes boeken, hoewel ik dan 1x in de zoveel tijd een halve maand vooruit lees t is mij anders te kort.
Huuh, nijntje idd, maar ook Jip en Janneke zijn hier erg geliefd, Verder hebben wij Dr. Suess en de schrijver van rupsjenooitgenoeg (even naam vergeten) heeft ook heel veel leuke boeken, maar met name voor wat oudere kids! Oohhh en verder zijn boekjes van Sesamstraat en alles met dieren hier ook al een tijdje een groot succes!
bedankt voor de reacties ik zal van de week gelijk even een kijkje nemen in de bibliotheek
Merel vindt de boekjes van Gonnie en Gijsje helemaal te gek. Die lees ik volgens mij al wel een half jaar voor.
Groetjes Natasja