Jaaaaaaaaaaaa leuk, voorjaar op ikke ben weer. Sneeuw is weer pleite.
ja!!! ben er ook weer helemaal aan toe!! lekker zonnetje enzo! heerlijk! kan ik ook eindelijk eens gaan fietsen met luca.
Jahaa Kim…wij hebben de beugels ook al aan de fiest!
Dat lijkt me toch zo leuk.
Wel iets te hoog trouwens die beugels, ze kukelt nu over het stuur heen. Ik heb dan ook een erg handige man…
Tessie
Jaa!! Heb zin in lente, gelukkig is het al lente op Ikkeben!!
jammer genoeg sneeuwde het vandaag dus zal het nog wel even duren!!
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
we moeten nog even een fietsstoeltje aanschaffen, maar als het goed is mogen we die van vrienden hebben. scheelt weer! Lijkt me echt heel leuk, en ik denk dat luca het helemaal geweldig zou vinden. En dan straks als het zomer is, op het strand leren lopen… zucht, zie het helemaal voor me!!! Net als dat stukje van de reclame van het wereld natuurfonds. Dan zie je daar zo’n ventje richting de zee stappen met van die heerlijke blote baby billen!!! Lente en zomer… komt u maar!!!
hahaha ik bedoelde het uiterlijk van de ikke ben site. Hier lag vanochtend een lekker pak sneeuw hoor in Limburg, maar het was niks koud eigenlijk. De dooi kwam ook alweer gauw genoeg en alles is hier inmiddels foetsie.
Ja dat weet ik, dat je dat bedoelde!!!
hihi, maar ik ben ook gewoon toe aan wat lente-weer, dus… ik dacht, ga daarop verder!! Maar idd, het is fijn dat de site voorjaarsachtig is!!
Die is lief he, die reclame met dat blote kontje op het strand!
Zo zie ik Manon ook al lopen!
Tessie
en toen hooooooopte ik vanochtend dat het lekker zou worden…
wéér wit!! de meiden vinden het wel helemaal geweldig op weg naar school!!
ps. gister viel hier de stroom uit met zn allen in het donker
Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin
gezellig met kaarsjes aan!! heb je dan wel verwarming?? Anders is het wel een beetje fris!!
Hier ligt ook een dik pas sneeuw. En dennis (mijn man), gaat vanmiddag op wintersport! Dus nog meer sneeuw. En mij en luca hier thuis alleen achter laten