Voorbereiding rommelmarkt

we hebben al wat spullen bijelkaar gezocht die de kids morgen op de rommelmarkt mogen verkopen
nu dus prijsjes plakken lig in een deuk want als het aan hun ligt kost een kindersuprise figuurtje 1 euro en een pokemon kaartje 4 euro een jojo 6 euro en ga zo maar door
rijk zullen ze op deze manier nooit worden want iedereen loopt ze voorbij haha
ga dr vanavond maar even rustig voor zitten en alles prijzen in de hoop dat ze morgen een leuk centje op hun rekening kunnen zetten.

hopen dat het droog blijft anders gaat het hele feest niet door!

before you judge me, try hard to love me

owja haha wel een beetje logische prijzen geven he loop je alleen nog kans dat ze morgen op de markt in een keer besluiten dat ze niets willen verkopen ^^

ik heb vandaag een loopwagentje van Chicco op de rommelmarkt gekocht, 3.50 de kleuren zijn dan wat vager maar hij kan al met het speelgoed op de voorkant spelen en een lol dat hij heeft ^^

Ik hoop voor je dat het droog blijft en veel verkoop plezier ^^

we wonen in een klein dorpje op de veluwe vlakbij harderwijk
hier is het altijd de laatste vrijdag van de zomervakantie en dan hebben we in oktober nog een ossenmarkt waar ze ook mogen zitten
ze moeten de eerste twee euro inleveren voor de sta kosten vandaar dat ze de prijzen hoger leggen denk ik haha

ik deed het vroeger ook altijd en genoot er echt van dus ik hoop dat ze net zo veel lol hebben als ik toen. uiteraard zit ik er wel bij ter controle maar verder mogen ze alles zelf doen.

ik heb vorig jaar een stel gloedniewe laarzen van een duur merk voor 1.50 weten te bemachtigen loop er nog steeds op tja waarom niet ik had eens laarzen van 100 gekocht die binnen een jaar kapot waren dus hahahah

nou koop me leeg bakmama alles wat over blijft gooi ik zaterdag op mp voor een prikkie dus als je het niet red om deze kant op te komen heb je nog een herkansing hahaha

heb ook nog een gloed nieuw fitnis apparaat in de aanbieding hahaha

Wat leuk, veel plezier en hopelijk blijft het droog!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

wat hebben we een lol gehad gister we zaten echt op een rotplek (je krijgt een plek toegewezen)dus veel hebben de kids niet verdiend maar het was heel gezellig.
de kleine komt waarschijnlijk ook nog in de krant want een lokale journaliste maakte een foto van hem.
de plek waar wij moesten zitten werd ook nog bijna een half uur geblokeerd door een paard met koets omdat er een stel ging trouwen dus toen liep het helemaal al niet storm.
wel hebben we het droog gehad dr was wel een zonnetje maar door de kerk hebben wij die niet gevoelt hahaha
kids hadden van hun eerste verdiende geld gelijk een super suikerspin gehaald dus die waren op een gegeven moment roze hahaha

nou nog 2 nachtjes slapen dan is het weer voorbij met het uitslapen en niets doen
de school begint weer !!!

Haha, uiteindelijk toch fijn dat het een suikerspin opleverde!

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Jammer dat het niet zo heel goed liep, maar gelukkig hebben ze zich prima vermaakt.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Derde Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

Wel een hele leuke dag dus gehad. Maar jammer dat je dan niet een fijne plek hebt. Ach volgende keer weer beter. Ik weet nog wel hoe leuk en spannend ik dat vroeger vond om spulletjes te verkopen en dan inderdaad zo’n suiker spin kunnen kopen van je eigen verdiende geld.