Weet even niet hoe ik de titel duidelijker krijg, haha!
Vrijdag gaat mijn broer trouwen. Wij zijn daar vanaf 's morgens met de kinderen bij. Rond 18.00 uur laat ik ons met een taxi ophalen om met de kinderen naar huis te gaan (niemand heeft een auto bij zich op de trouwlocatie want we gaan met paardentrams, haha!) We zijn dan tegen half 7 thuis, en dan moet Joey direct in bad en naar bed, en daarna dirct Jessey er achteraan, want om kwart voor 8 worden wij weer opgehaald en gaan we naar het feest 's avonds. De vader van Danny en zijn vriendin passen op. De allereerste keer, en de kinderen zien hun ook iet vaak. De enige die altijd oppast is mijn moeder of zusje, maar die zijn natuurlijk op het feest.
Ik zie er enorm tegen op… Normaal worden de kinderen nooit wakker, maar vandaag wel, en ik vrees ook vrijdagavond, want dan word het 34 graden! Ze hadden nu ook last van de warmte, dus misschien vrijdag ook, zeker met zo’n hele drukke dag vooraf?
Maar nu twijfel ik zo of ik de oppassen al thuis moet hebben als de kinderen naar bed gaan, zodat ze weten dat hun er zijn… Of beter dat ze eerst naar bed gaan of er nisk aan de hand is, en dan pas de opassen in huis? En zou ik Joey moeten voorbereiden dat mama en papa weer weg gaan? Ze snappen natuurlijk meer dan je denkt, maar misschien gaat hij ook juist daarom dan huilen in bed… En dan staat er dus ineens een in principe vreemde aan hun bed om ze te troosten… Pfff ik zie er enorm tegen op!
Groetjes Anouk