Voorbeeldige kerst

Ik ben zo trots op mijn meisie die zich zo geweldig heeft gedragen met de kerstdagen. Twee dagen weg geweest en ze is fantastisch geweest. Ze heeft goed gegeten, geslapen in een campingbedje en zichzelf perfect vermaakt toen pappa en mamma moesten eten. Kan niet wachten tot volgend jaar dat we haar in een kinderstoel erbij kunnen zetten dat ze mee kan smikkelen…

Nu alleen weer een beetje het ritme terug vinden want ze ligt nu in bed maar het lijkt er niet op dat ze wil gaan slapen. Ach we proberen het zo nog wel even.

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Fijn is dat he…

Hier ook een lief rustig ventje gehad met kerst … meer geslapen dan anders… en ander ritme vond hij ook prima. Nu vanavond gaan wij naar concert toe en moet hij bij opa en oma slapen… heb ik altijd wel moeite mee hoor… liever rustig thuis in zijn eigen bedje… maar ach een keer moet toch kunnen!?

Fijn jaarwisseling nog… duimen dat onze kleintjes niks van het knallen aantrekken

Morgan gaat volgende week mee uitlogeren bij opa en oma, maar pappa en mamma gaan mee…

Enne ik heb haar vanmorgen toch maar even flink laten brullen, daarna viel ze tevreden in slaap. Ze had het brullen even nodig denk ik. Nu is ze wakker aan het worden want ze wil eten…

en ja ik hoop dat ze er rustig doorheen komen. Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik Morgan al een week op de kindival heb zitten, maar toch dat voorkomt niet alles ze beleven het alleen wat rustiger allemaal. Minder zenuwen.

Groetjes,

Michèle

<a href=“http://lilypie.com”>[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” /></a>

Gewijzigd door - Michèle op 27 Dec 2008 11:20:11

Goed bezig, Morgan! Grote meid ben je al!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik hoop dat ze het snapt

Groetjes,

Michèle

Je maakt me toch niet wijs dat ze nog niet kan lezen he?!

Groetekes, Sje

Ze lui, ze in net J-Lo (ze heeft op de creche een trilwipstoel waar ze alles vanuit kan over zien, kleine koningin van sjeba) ze laat alles voorlezen.

Op dit moment is ze alleen wel heel erg boos. Toch een kleine na sleep van het voorbeeldig gedrag. Ze ligt te brullen als een gelijknamige aap. En niks is goed. Zelf op mijn schoot in de zon was het brullen. Alleen de schaduw van de kat was reden om even stil te zijn. En nu ligt ze in de box en het brullen wordt schelden dat langzaam over gaat in schelden. Arme vlinders… Maar ja op zich niet zo gek he na al die indrukken. Laat haar maar even brullen anders raakt ze het nooit kwijt en liever nu dan vanacht…

Groetjes,

Michèle

En…ze zit middenin een sprongetje, dus mogelijk dat het niet alleen nasleep is maar dat ze aan het springen is. Je hebt het oei-ik-groei-boek toch wel he?!

Groetekes, Sje

Ze zit nu niet in een spongetje hoor Sje, 4.5 maanden pas. De drie maanden sprong was ze al uit want die was te vroeg zeg maar. Ik heb het nieuwste boek he…

Want ze was net uitgebruld. Ze heeft tegen de katten liggen kletsen en liggen lachen. Ze moest zelfs lachen toen ik haar neus schoonmaakte met het pompje. En daarna gaf ze aan dat ze moe was en ze ligt nu zonder dat ze een kik gegeven heeft heerlijk te slapen.

Groetjes,

Michèle

Ik heb het sprongetje op week 13,5 t/m week 17,5 staan. Daar zou ze met haar 3 maanden (=13 weken) + 3 weken nu precies in zitten. Of is mijn boek zo verouderd dat er helemaal niks meer van het schema klopt?

Groetekes, Sje

Morgan is een week te vroeg geboren he, dus die zou volgende week pas vervelend moeten worden, of kan het ook zo zijn dat ze er deze keer minder last van heeft. De vorige keren kon ik haar wel achter het behang plakken…

Groetjes,

Michèle

Elk sprongetje is weer anders. Ene keer duurt het lang en dan weer kort. Ene keer zijn ze onuitstaanbaar en dan weer hebben ze gewoon 1 rommelige nacht.

En het is een sprongetje tussen week 14,5 en 19,5 dus het is niet te plannen dat dat dan volgende week zou zijn. Gewoon ergens in die periode.

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik heb al geleerd dat met die kleintjes weinig te plannen is, laat staan sprongen. Ach we zien het wel. Na deze week hebben we in iedergeval de regelmaat van het normale leven weer. En tot die tijd proberen we het allemaal zo regelmatig mogelijk te houden zeg maar.

Groetjes,

Michèle

En weet je, nu baal je elke keer van sprongetjes en tegen de tijd dat ze in de peuterpuberteit of zelfs in de echte puberteit zit, zou je zo wensen dat je terug kon naar de sprongetjestijd!

Groetekes, Sje

Nou ja balen. Ik weet nu wat het is en probeer haar te troosten en te stimuleren wat ook in het boek staat en ik moet zeggen ze is goed van slag geweest, maar ze gaat er relatief makkelijk doorheen als we haar helpen. Ze wil aleen niks van andere weten dan en ze kan dreinen, nou ja het is een baby dus mensen moeten het maar accepteren, Enne dan slaapt ze op de dag maar wat minder, ze is vaak te moe 'savonds om er tegen te vechten hebben we de vorige keren gemerkt.

Groetjes,

Michèle