Vooral interessant!


#1

Cito voor groep 1-2 vaak weten ouders namelijk niet dat er ook een cito is voor groep 1-2

zie de link!

gr Tries


#2

Nee, ik wist dat dus ook helemaal niet.
Totdat Stephan vertelde dat ze een toets hadden gehad.
Later bleek het idd de bekende Cito toets te zijn

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya


#3

hihi vandaar de link!

Tries


#4

er veranderd toch wel veel vind ik hoor,met dylan deden ze dat in groep 2 pas de toetsen kijken of ze klaar waren om naar groep 3 te gaan,nu worden ze in groep 1 al getoets pffffff

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#5

Ja, inderdaad wel een beetje “Pffff…” Bianca
Dat was ook mijn eerste reaktie.
Maar als ik Stephan zo hoor heeft hij het alleen maar super interessant gevonden
Hij vertelde dat ze heeeeeel stil moesten zijn bij de toets.
En toen ik vroeg of hem dat wel gelukt was (kletskous eerste klas ) zei hij: ik heb wel 3x geluisterd en een heeeeleboel keer niet
Maar goed, wat ik ermee wil zeggen is dat die kleuters het zelf niet als vervelend ervaren volgens mij.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 14 Mar 2006 09:54:07


#6

nee dat iedee had ik bij kaitlyn ook niet,ze zei wel dat ze sommige wat moeilijk vond,en dat ze haar vinger dan moest opsteken hihih

maar vind het toch al knap hoor dat ze op school op comando zitten in de rij gaan staan eten en drinken,en mond dicht houden als het moet

als ik dat thuis doet lachen ze je van wijze uit

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#7

Hahaha, echt wel
Thuis luistert hij naar mijn idee toch wel ietsje minder goed hoor hahaha

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya


#8

Hoi Bianca,

Zo zwaar moet het ook niet bekeken worden hoor, Ik heb er pas op school een heel gesprek over gehad, Het is gewoon een observatie van de ontwikkeling van het kind, en daarbij speelt ook nog het eigen inzicht van de leerkracht een veel grotere rol, zeker als ze de toets voor het eerst afnemen, Jordy zijn juf zei ook ik die er eigenlijk heel weinig mee, want zo kunnen hun naam nog niet herkennen en de volgende dag kunnen hem bijwijzen van spreken schrijven.

Tries


#9

Jordy vond het ook helemaal geweldig! Ik ben best benieuwd. maar verder weet dat het goed gaat, daar gaat het om…

Tries


#10

moest wel lachen ook om kaitlyn dat ze zei mama 1tje kn niet puzzelen hihih ikke wel hoor

tries ik bekijk het niet te zwaar hoor meis hiihih(of bedoel je ander bianca???)

want toen ze net een maand in groep 1 zat werd ze ook geobserveerd(getoetst)en toen was ze hel erg ziek die periode en toen had ze allemaal zeer goed behaald

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#11
quote:
Zo zwaar moet het ook niet bekeken worden hoor,

Ik bekijk het ook niet “zwaar” hoor.
Maar het feit dat hij de begrippen gewoon goed kent en begrijpt (begrippen die ik in die andere topic al noemde) is gewoon erg prettig.
Om dat nog eens bevestigd te zien bedoel ik (want tuurlijk merk je zoiets zelf ook al wel )

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya


#12
quote:
tries ik bekijk het niet te zwaar hoor meis hiihih(of bedoel je ander bianca????)

Ow…ja…dat kan ook nog
Welke Bianca bedoelde je Tries?

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya


#13

we hebben beide geantwoord kan ze kiezen nu hihihi

grapje hoor tries hihihihih

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#14

Mij noemt ze meestal “Bieb” dus misschien bedoelde ze dan toch wel jou

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya


#15

Jullie waren zo snel dat ik dus op Bianca 4 reageerde en ondertussen hadden jullie al weer een stuk of 4 berichten gepost hahaahah

Maar ik reageerde dus op bianca4 hihi

Tries

Gewijzigd door - Tries op 14 Mar 2006 10:33:58


#16

wij zijn super snel hhiihii

Bianca,Dylan & Kaitlyn


#17

Heehee!!

Ja, ik vind het zooooo vroeg!!
Lindsay heeft er nu een in groep 4 gehad, en Tess en Melanie in groep 1 en 2!! Pfff…

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin