Voor Mo*

18 mei 2005 - 18 mei 2006

Lieve Mo*

Een jaar geleden…een jaar geleden dat we ons rot schrokken van het bericht dat je
totaal onverwacht overleden was.
Zo jong nog.

Ik heb net weer eens wat stukjes terug zitten lezen en heb weer vreselijk in een deuk gelegen om bijv. dat stukje wat je schreef over die vrouw van het gemeente huis die “kwijt” was
Meid, wat had jij een humor!
Je kon alles zo humoristisch vertellen, zo beeldend dat je het gewoon voor je zag

Als ik aan jou terug denk dan denk ik aan een heel sterke vrouw die het lichamelijk best zwaar had maar die je nooit hoorde klagen.
Je was juist altijd een heel positief, optimistisch persoon en ik heb daar echt
bewondering voor.
Vraag me af of ik in jouw situatie ook zo sterk was geweest, volgens mij had ik veel
meer gezeurd

Ik las ook een stukje waarin je zei dat je zo moest vechten voor je bestaan, dat het leek alsof jij “niemand” was, alsof je niet “bestond” (voor de instanties)
Meis, laat 1 ding duidelijk zijn: voor mij ben je 100% écht en voor altijd in mijn herinnering!

Ik mis je hier best…

Ik ga er vanuit dat je op een super mooie plek bent, waar vandaan je je kleine, mooie meiske kan zien opgroeien (jee, wat is het toch oneerlijk!)

Lieve Mo* uit het oog maar absoluut niet uit het hart!!

Dikke kus in de wind voor jou

Liefs Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Gewijzigd door - Bieb op 17 May 2006 23:20:56

Bieb wat lief van je!

Ik wens jacky ook heel veel stetkte vandaag

Tries

poeh bieb ,mooie geschreven.ik sluit me daar bij aan .jacky en gioia heel veel sterkte knuffels van hier .
een jaar al weer voorbij
het was net als gisteren zo nabij
de herinnering aan jou die blijft
toch gaat ons leven door
maar wij vragen nog steeds waarom waarvoor .veel liefs

groetjes marielle mama van
10-10-01

Lieve Mo*, Jacky en Gioia,

woorden schieten me te kort, daarom een gedichtje;

Het is nu één jaar geleden een jaar is nu voorbij. De tijd dat Mo* voor haar leven heeft gestreden is als de dag van gister vor mij.

Mo* moest de strijd opgeven
ook al wilde zij dat niet.
Mo* mocht niet verder leven
dat deed ons veel verdriet.

Onwijs veel strekte de komende tijd.

Liefs Jolanda.

Een tekst die je raakt.
Ik heb mo dan niet moggen meemaken, maar ze heeft
hier een behorlijke indruk gemaakt, zo te lezen.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Tijd vliegt…
Jacky en Gioia en familie in gedachten vandaag bij jullie.

groetjes Kim, mama van

en

Oh Bieb, wat mooi geschreven!

Jacky veel sterkte vandaag!!

Groetjes Nathalie & Co

Liefs, Els

jacky heel veel sterkte vandaag

groetjes ingrid

Jacky en Gioia heel veel sterkte vandaag

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Ik heb Mo* ook niet mogen meemaken, maar ik had al wel uit allerlei topics begrepen dat ze jong gestorven is en dat Gioia toen nog erg klein was.

Jacky en Gioia, heel vele sterkte vandaag en bij alle toekomstige momenten waarop jullie Mo* helaas moeten missen.

Groetekes, Sje

Oneerlijk kan het leven zijn
zo`n humor, zo sterk en zonder gezeur toch zo veel pijn.
Leuke, lieve, dappere Mo, hier ben je nu niet meer
een kans ontnomen om je te ontmoeten voor een keer.

Ik hoop dat je kan neerkijken vanuit een mooie wolk,
Als een ster prachtig aan de hemel zult stralen.
Dat je jullie kleine Gioia onder de vleugels van haar papa alsnog zult zien opgroeien.
Dat je zo toch bij je vriend en jullie meissie zal zijn, nu het leven voor jullie zo oneerlijk bleek.

Jacky en Gioia een dikke knuf.

Asje

hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve woorden. Het was een gekke rare dag, ondanks dat je weet dat hij eraankomt, overvalt het je toch. Ben vandaag samen met Gioia bij Mo’s graf langs geweest, gek gevoel dat je daar een jaar geleden (al weer) met heel veel lieve mensen afscheid hebt genomen.

Nogmaals: fijn al die warme gevoelens en woorden te lezen, bedankt lieverds!

Dikke knuf en kus,

groetjes, Jacky
de papa van Gioia

Jeetje jongens ik wordt er helemaal stil van dit te lezen,

Helaas heb ik mo* niet mogen kennen maar jullie woorden zeggen genoeg.

Ik wens de famillie ontzettend veel sterkte en liefde deze dag.

veel liefs mignon

Ook ik heb Mo* niet gekend hier, maar krijg kippevel van het verhaal van Bieb en de reactie van Jacky.

Hopelijk geniet ze idd vanaf boven van haar kleine meid en de papa die het best goed doet volgens mij in zijn eentje!
Knap hoor!

Tessie

Inderdaad wat kunnen sommige (waaronder bieb) sommige dingen toch mooi en warm verwoorden, nogmaals mijn complimenten!

Jacky ik heb bewondering voor je, een man alleen de zorg van z’n mooie dochter, petje af!

Groetjes Nathalie & Co

Ik herinner me het nog als de dag van gisteren dat ik een topic van Astrid zag met de titel ‘Mo is overleden’ ofzoiets. Zonder dat ik hem had geopend, zat de schrik er al flink in en ik hoopte dat het niet was wat ik dacht. Maar helaas, heel onwerkelijk, maar waar, onze gezellige kletskous Mo was er echt niet meer…

Elke dag zullen jullie haar nog verschrikkelijk missen, Jacky en Gioia, maar 18 mei zal wel een extra moeilijke dag zijn geweest. Ik weet zeker dat Mo jullie ook verschrikkelijk mist.

Bieb, wat een verschrikkelijk lief bericht van je.

Ik schreef het helemaal niet om de complimentjes te krijgen die jullie gegeven hebben…
Ik vond Mo gewoon een geweldig leuke meid, werd vaak vrolijk van haar humoristische manier van vertellen etc.
En mis haar hier dus gewoon…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

ja, ze had zeker een super gevoel voor humor en dat kwam je ook overal tegen in wat ze schreef. Ook ik weet het nog zo goed, het telefoontje met deze schokkende, oneerlijke waarheid en daarna het bericht plaatsen op het forum en niet wetend hoe ik het het beste moest vertellen.

Ja, ik moest dus echt ff naar buiten…even frisse lucht, toen ik het mailtje had gelezen van Jacky.
Pfff…ben me nog nooit zo rot geschrokken geloof ik.
Als ik eraan terug denk krijg ik het er spontaan koud van.
Dat het alweer een jaar geleden is…raar hè?
Ze wist dat ik zwanger was van Kaya…ze had zelfs alvast gezegd dat de baby mooi afgewerkt was (zo schreef ze dat letterlijk in die topic…“alvast”…)
Ik had haar toch liever in het echt laten zien dat Kaya “mooi afgewerkt” is…

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya