nou, nee dus.
Heb vannacht netjes voor mijn aquarium alle vissen op internet opgezocht, wat ze voor waterwaardes willen etc etc, hele database gemaakt.
Jaja, heel handig, die extra uren!
Nee, het gaat nog ech nie goed. zit ook zo aan de max van pijnstillers en spierverslappers dat ik me bekand een overdosis slik.
kortom: ellende.
weet al niet hoe ik eraan gekomen ben, maar nog minder hoe er af te komen.
spontane reactie van de fysio gister: hier is geen pijnbestrijding tegen te vinden, doorbijten, en hopen.
wel eerlijk, maar ik hoopte dat ie wat meer wist.
komt wel straks weer langs, om de boel weer wat los te maken, is echt lieve man, weet hoe veel pijn ik hiervan heb, dus gooit ie zijn hele agenda om, en komt iedere dag nu. en ik kan altijd bellen, dan komt ie ev nog extra ook.
zal vanmorgen de fysio nodig hebben, heb vanmiddag een intake gesprek voor neurofeedback, da’s een nieuwe therapie vorm voor pijnbestrijding.
hopelijk kom ik in aanmerking, ze maken een Q eeg (?) en dan zien ze ev afwijkingen, en met een beetje mazzel in het gebied wat ze kunnen beinvloeden.
Dan gaan ze mijn hersenen leren anders te reageren op pijnprikkels.
dus niet meer van: o, jee: pijn, hup actie, maar: oooooooooooo, pijn, nou, jammer dan, niks mee doen.
het signaal word dan zo onderbroken, nu is het druk verkeer in mijn lichaam, naar mijn hersenen en terug: pijn, actie, reactie, pijn, actie, reactie etc etc etc.
ev is dat te onderbreken, zodat mijn lichaam dan eenvoudig gezegd niet meer reageerd als het een pijnprikkel binnenkrijgt, of in ieder geval veel minder extreem.
beetje de boel voor de gek houden, maar als ik daar minder pijn door krijg? JESS!!! hopelijk zien ze afwijkingen in “hun gebied”, dan begint een behoorlijk lang behandeltraject, wel drie keer in de week een uur, maar het resultaat zou wel blijvend zijn.
dit zou dan gaan om de pijnen in spieren etc. de pijn die ik heb door slijtage etc, daar kunnen ze niets aan veranderen, die prikkel kunnen ze niet voor de gek houden.
maar al scheelt het maar 10%, dan is dat al een hele winst!
Dus best nerveus, ben ik een kandidaat? of nie? spannend!
Mo