Voor mijn ikkeben `vriendinnen`;)


#1

Ik heb een nieuwe gebruikersnaam zoals jullie zien,

je weet wel, ik ben het Ghis- hartje -Joaquin

groetjes!


#2

Ik had het al gezien. Een mooie foto heb je erbij gedaan,

Groetjes Corina


#3

Haha ik zag het topic en dacht, ik ken jou helemaal niet dus waarom roep je ikkeben vriendinnen. Maar nu ik het topic open herken ik je natuurlijk wel.

Welkom onder je nieuwe gebruikersnaam

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#4

Ja, dat zou ik eigenlijk ook eens moeten doen

Hele mooie foto van je mannetjes, gaat het goed met Xavi?

Groetjes Carolien.


#5

Hoi ladies,

foto is gemaakt door een hele goede Eindhovense fotograaf (Alexia van der Meijden heet ze) ik had deze fotoshoot cadeau gekregen bij mijn kraamcadeaus van mijn moeder .

Met Xavi gaat het erg goed, ik heb echt geboft met 'm, onze kleine slaapkop! Hij huilt nog steeds bijna nooit en is nog steeds tevreden, hij vind het allemaal wel prima haha echt lief! En nu sinds een tijdje lachen en herkenning, mooi weer allemaal.

Hoe gaat het met de kleine van jullie, Sandra en Carolien?

Grtjs x


#6

Wat heerlijk dat je zo volop aan t genieten bent en dat Xavi zo te lezen een makkelijk en tevreden mannetje is. Super leuk he die eerste lachjes en wat meer interactie.
Lisa is al een hele meid, een half jaar inmiddels en ook nog eens behoorlijk lang voor haar leeftijd dus het baby-achtige is er echt wel af! Ook een heerlijk meisje, zij vind ook alles wel best en ze is helemaal blij met haar grote broer, die maakt haar altijd aan het lachen!

Leuk zo’n fotoshoot cadeau, en echt een mooie foto geworden van je twee schatjes.
Ik heb ook nog een bon van een vriendin liggen, nog geen goed moment gevonden om m ook te besteden, maar dat gaan we zeker binnenkort doen.

Groetjes Carolien.


#7

Wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kids.

Ook hier een heel lief en tevreden mannetje waar we volop van genieten. Het is net als zijn 2 grote broers een verschrikkelijke slaapkop. We moeten hem bijna voor iedere voeding wakker maken en daarna slaapt hij weer verder.

Helaas gaat niet alles goed met hem. Want ondanks dat hij het heel goed doet lopen we wel voor hem bij het AMC. 2 weken geleden zijn we hier voor het eerst gezien. Aan het einde van mijn zwangerschap is een extra bloedvat bij het hartje van Jesse gezien. Vaak duid dit op een ernstige hartafwijking, maar verder konden ze gelukkig niks zien. Toch wilde ze dit na mijn bevalling verder onderzoeken.
2 weken geleden hartfilmpje en echo gehad en het blijkt dat hij toch een aangeboren hartafwijking heeft. Hij heeft meerdere gaatjes in het tussenschot van zijn linker en rechter hartkamer. De meeste gaatjes zijn klein en zullen naar verwachting vanzelf dichtgroeien. 1 gaatje is echter groot en baarde de arts meer zorgen. De kans is aanwezig dat ook deze vanzelf dichtgroeit, maar dat is afwachten. Gebeurd dit niet, dan zal hij hier voor zijn 1e verjaardag aan geopereerd moeten worden. Ook moeten we hem goed in de gaten houden. Hij heeft er nu nog geen last van, maar dit zou in de toekomst wel kunnen gebeuren. Als hij zijn flessen niet goed leegdrinkt, hij niet meer in gewicht aankomt of heel kortademig wordt moeten we direct aan de bel trekken. Hij gaat dan medicijnen tegen hartfalen krijgen. Ook zal hij extra inentingen krijgen als de R in de maand zit. Dit omdat hij hierdoor vatbaarder is voor virussen. Iedere 6 weken moeten we terug voor controle.

Verder heeft hij afgelopen woensdag voor de 3e keer de gehoortest gehad. Zijn rechteroor was direct goed, maar links niet. De test van afgelopen woensdag was een andere test dan daarvoor. Deze keer kreeg hij een kapje op zijn linkeroor en plakkers op zijn voorhoofd, zijn hoofd en nek. Deze test heeft ze 3 keer gedaan woensdag, maar helaas weer niet goed. Nu zijn we doorverwezen en we mochten kiezen voor de VU of het AMC. Aangezien we al bij het AMC lopen heb ik voor dit ziekenhuis gekozen. Hier gaan ze onderzoeken of hij helemaal niks hoort of nog gedeeltelijk. En verder gaan ze kijken of de gehoorschade blijvend is of niet. Best confronterend, want ondanks dat hij gelukkig 1 goedwerkend oor heeft is het nooit leuk om te horen. De afspraken worden gemaakt door het centrum voor doven en slechthorende. Die hebben me inmiddels al gebeld en 29 april gaan ze hem testen in het AMC. Best spannend dus.

Dus ja ondanks dat hij het heel goed doet is dit toch ook best spannend allemaal en niet leuk. Afgelopen woensdag had ik echt even een dip. Ik heb best een hele heftige bevalling meegemaakt, waarvan ik nog steeds aan het herstellen ben. En dan deze dingen er ook nog eens bij. Ik ben na mijn bevalling altijd maar rustig en positief gebleven, maar die gehoortest was echt even een druppel om daarna eens flink te huilen. Ondanks dat er nu nog niks aan de hand is kwam toen alles wat er tijdens en na mijn bevalling gebeurd is er uit.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#8

even een knuffeltje voor jou sandra!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!




“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”


#9

{{{{{Sandra en gezin}}}}}

Groetekes, Sje


#10

Jeetje Sandra, wat heftig allemaal…
Krijg gewoon kippevel bij het lezen van je verhaal, het is allemaal niet zo vanzelfsprekend dat je kinderen gezond zijn en zo besef je weer destemeer hoe kwetsbaar het allemaal is. Ik hoop dat het zo goed mogelijk mag uitpakken voor jullie en je kleine mannetje.
Sterkte meid en ook van deze kant een dikke knuffel!

Groetjes Carolien.


#11

Bedankt Kim, Sje en Carolien.

Vandaag kwam er nog eens bij dat zijn ene balletje veel te hoog ligt. Terwijl wij dachten dat ze na de bevalling wel beide waren ingedaald. Begin juni moeten we hier weer voor terugkomen. Is hij dan niet ingedaalt dan worden we hiervoor doorverwezen naar de chirurg. Niet heel schokkend vergeleken met zijn hartje, maar wel weer iets wat erbij komt

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#12

Oh, dat kon er ook nog wel bij! Pffffffffff…alle sterkte ook daarmee.

Groetekes, Sje


#13

Dank je Sje.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fifth Birthday tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#14

Het houd voor jullie niet snel op Sandra. Wat naar om te lezen allemaal. Begrijpelijk toch dat je er soms even door heen zit. Je bevalling was al niet niks, en nu dit er allemaal nog bij.
Sterkte voor jullie!

Groetjes Manderijn.