Ik ben er zo ontzettend flauw van. Al 3 week heeft mevrouw geen fatsoenlijk groente gegeten. Afgelopen week was het echt niet normaal. Ik weet dat ze met haar hoektanden zit, maar ik trek dit echt niet meer.
Ik was al een tijdje van de laatste fles af. Maar op de een of andere manier zijn we teruggegaan. Volgens mij vanwege vroeg wakker worden. Helpt dus niets. Maar weet wel dat Sanne een hele tijd in de ochtend mega honger had.
Dus de laatste 2 week maar weer eens papfles gegeven. Ook als ze goed at en ruim een uur na het groentehap zodat ze weet dat dit geen vervanging is. Maar de laatste week is het echt niet normaal. Vanavond was ik het echt spuug en spuug zat. Ik heb een potje bruine bonen gepakt normaal eet ze altijd mee met de pot wat ook niet lukt. Maar goed bruine bonen vond ze altijd lekker. Ik zet haar in de stoel en mevrouw stibbelt al wat tegen en brullen en keert zoch om. Doet dus geen enkele moeite om ook maar even te proberen.
Toetje ging deze keer er wel lekker in. Is ook niet altijd zo geweest.
Was volgens haar te weinig. Daarna heb ik haar in bad gedaan en daarna op bed. Wel met enige tegenzin van haar. Ze had dus nog megahonger. Want die papfles ging altijd schoon op. Maar nu vertik ik het.
Zal mij benieuwen hoe de nacht verloopt. maar als ze bruilt vannacht geef ik haar wel wat warme melk. Of zal ik gewoon wat water geven, ik ben bang dat het dan een hele lange nacht gaat worden.
Graag jullie advies.
groetjes een wanhopige moeder Carolien