Voor het eerst op het potje!


#1

Luka heeft gister voor het eerst op het potje geplast!

We waren 's ochtends bij mijn ouders en hij begon een beetje onrustig heen en weer te lopen, dus ik vraag:" Moet je plassen?" Zegt hij:" Ja!" Maar mijn ouders hebben geen potje… En op de wc wilde hij niet. Dus na 10 minuten had waarschijnlijk in zijn luier geplast en ging hij weer lekker spelen.

's Middags thuis ging hij weer onrustig heen en weer lopend druk pratend in zijn eigen taaltje. Dus papa vraagt:" Moet je plassen?" Zegt hij weer:" Ja!" Dus ik gauw potje gepakt en papa hem half uitgekleed en op het potje gezet. Hij bleef rustig zitten en een beetje om zich heen kijken. Papa gevraagd of hij klaar was en hij zei weer duidelijk:"Ja!"
En ja hoor! Hij had echt op het potje geplast! Een hele plas!!!

Vandaag de hele dag niets, wel gevraagd of hij moest plassen, maar hij zei steeds nee. Tot hij ineens weer zo onrustig werd, dus weer op het potje gezet. Toen deed hij niets, maar papa haalt hem eraf en ja hoor, papa nat! Hadden we hem iets langer moeten laten zitten…

Maar we zijn zo blij en trots dat hij wel aangeeft dat hij moet plassen! Op zijn manier, dat wel, maar toch!

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#2

Hartstikke goed!!!


#3

Wauw, knap hoor!!!

Liefs, Anne


#4

Super zeg, das best snel…
knap van hem en dan ook nog zorgen voor vermaak…
Lachen…papa nat!

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#5

jeetje wat goed zeg !!! toppie
en wat goed dat jullie het kunnen zien dat hij moet plassen en dat hij dat dus ook aangeeft op zijn manier, knap hoor.


#6

Snel zeg! En wat handig dat je kan zien dat hij moet

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#7

Wat ontzettend knap zeg.

Groetjes,
Sandra



#8

Bedankt voor alle reacties!

Het is zeker handig dat we het kunnen zien, maar dan moet hij het wel iedere keer doen… En dat doet hij niet. Maar goed, hij is pas 19 mmanden, we hebben nog alle tijd!
Het is ook fijn te weten dat hij ‘al’ interesse heeft in het zindelijk worden, ik zat al te denken hoe je dat nou weet, wanneer je kind er aan toe is…
Maar ik geloof dus niet dat we dat probleem hebben.

Lilypie Second Birthday tickers
Lilypie Pregnancy tickers


#9

Wat super snel zeg Goed van Luka!! En fijn voor jullie

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie