Voor het eerst koorts

Toen ik mijn mannetje vanmiddag uit zijn bed haalde zag hij helemaal ‘verkleumd’, blauwe lipjes, neusje en paarse handen. Na de boterham was het nog niet helemaal weggetrokken. Dus voor de zekerheid toch maar even zijn temperatuur gemeten; 38,7. Nou heeft hij pas 1x koorts gehad, na een inenting. Hij is nu net 1 jaar. Voor de zekerheid heb ik het cb maar even gebeld,maar ik moest het maar even in de gaten houden, zijn temperatuur, of hij goed eet en drinkt etc…
Het maakt me wel onzeker hoor, of ik het wel allemaal goed doet. Het is tenslotte de eerste keer dat hij dit heeft. Nou ligt hij lekker te slapen, maar als het te lang gaat duren maak ik hem maar even wakker om te kijken…
Dit wilde ik gewoon even kwijt…even van me afschrijven

Gr Sandra

Gewoon lekker een zetpilletje geven zodat de koorts zakt. Voelt hij zich beter, eet en drinkt beter en dan knapt-ie sneller op omdat-ie genoeg voedingsstoffen en vocht binnenkrijgt.

Beterschap met de kleine man!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 15 May 2007 14:21:46

Na het slapen was zijn koorts gestegen naar 39,9. Toch maar even de huisarts gebeld, maar hetzelfde verhaal als het cb. Extra water wilt hij niet, dus krijgt hij extra moedermelk… we zullen zien.

Gr Sandra

hoi
ja daar moet je ff doorheen, en leuk is het niet
maar gewoon lekker zetpilletje geven hoor , daar zijn ze voor
dan voelen ze zich een stuk lekkerder (en jij ook hihi)
gewoon goed in de gaten houden en checken of ie genoeg plast , eten is niet zo heel belangrijk , maar drinken des te meer!!
sterkte

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 6 mnd

Het gaat weer stukken beter. Vanacht om 300 uur nog even wakker geweest en gedronken, toen geslapen tot 7.30 uur. Hij heeft geen koorts meer, maar is nog wel een beetje uit z’n doen. Ik heb gisteren nog wel een zetpilletje gegeven.

Gr Sandra