Ik ben benieuwd wanneer jullie jullie kindje voor het eerst de haren hebben laten knippen. Onze dochter is nu 16 maanden en begint eindelijk wat meer haar te krijgen…
Voor het eerst haren laten knippen
Erik was 11 maanden toen we voor het eerst naar de kapper moesten. Hij was geboren met een enorme bos haar en dat bleef lekker doorgroeien. Aangezien hij wel mooi op de foto’s moest staan voor z’n eerste verjaardag, is hij vlak ervoor dus voor het eerst mooi geknipt En nu moeten we ongeveer om de 6 weken heen.
Groetjes,
M
Onze meid was 5 maand toen ze voor het eerst is geknipt. Ze had zo’n bos haar. Heb toen het achterste donshaar er af laten knippen.
Colin is met 1 jaar naar de kapper geweest. Daarvoor knipte ik het zelf bij. Maar aangezien ik zijn pony scheef had geknipt moesten we naar de kapper. Ik houd zelf van langere haren bij Colin dus voorlopig gaan we niet meer.
22-12-2009 colin geboren
Aaron wordt met de tondeuse bewerkt op 2 standen.
Het eerst met zijn 1e verjaardag om alles gelijk te krijgen.
Hier voor het eerst met 3 maanden en daarna om de 2 maanden ongeveer. Had echt een enorme bos haar bij haar geboorte, is nooit uitgevallen en blijft maar groeien Ik vind lange haartjes voor een meisje wel mooi, maar laat het toch regelmatig even bijknippen nu, omdat ze geen speldjes in houd en anders dus alles voor haar ogen hangt. .
mama1980
Volgens mij is Lisa voor het eerst echt naar de kapper geweest met 14 maanden…, tot die tijd heb ik de lange piekjes elke keer zelf geknipt… Woensdag gaat ze voor de 2e keer, ben benieuwd… De eerste keer heeft ze alles bij elkaar geschreeuwd!!!
Minke is ook zo rond haar 1 a 1,5 jaar voor het eerst gegaan, maar die had ook niet zoveel haar . Hmm… Ik moet zeggen nog steeds niet eigenlijk hihi. Ik heb haar haar nu drie keer laten knippen ( pas weer toevallig) en het lijkt wel voller ( lees minder piekerig) als het geknipt is. Dus ik wil echt wat vaker gaan, ook zo elke twee maanden ofzo.
Tip: zoek iemand die aan huis komt, ik heb hier via via een kinderkapster die op zondag "bijklust"zij knipt Minke bij ons thuis voor 7,50.
groetjes
Hihih rond 6 maanden, Madam had een Fro-hawk! Die werd ook even bijgewerkt, idd donshaartjes weggeknipt en kale plek op d’r achterhoofd bijgewerkt! (heb het wel altijd zelf gedaan hoor, nooit echt “laten” knippen dus! Dat gaat tot d’r tienerjaren niet gebeuren denk ik! Ze heeft zo’n grote bos!
Tim is op zijn 1e verjaardag voor het eerst geknipt. Heeft echt lang geduurd, voordat hij een beetje haren had.
Groetjes,
Sandra
Onze zoon is voor het eerst geknipt toen die 11 mndn was en vorig weekend weer. Z’n haar groeit erg snel.
In een speciale kinderstoel bij de kapper, ging prima.
Jasper nog nooit…
En mama wil zo graag!!!
Maar hij heeft nog maar zo’n dun laagje dat een knipbeurt echt zielig zou zijn, dan houdt ie niets meer over
Dus voorlopig moet ik nog maar even geduld hebben.
Laatst met wat kindergel het donslaagje bovenop z’n koppie bij elkaar geveegt naar een iniemini hanekammetje, hihi, ik wilde zo graag even prutsen met z’n haartjes. Maar nee, nog geen succes!
Het komt wel, maar het duurt wel erg lang. Als het in dit tempo doorgaat dan gaan we voor het eerst naar de kapper als Jasper 2,5 is!
Groetjes Carolien.