Voor het eerst 5 dagen zonder me dochter!

Ik ben brenda, en moet vanaf maandag 08 januari tot vrijgad 12 januari 5 dagen weg met school. Ondanks dat ik er zin in heb wordt dit ook een moelijke tijd. Het is voor het eerst dat ik me dochter zo lang niet ziet.

Heeft iemand tips om toch met een goed gevoel weg te gaan???

Groetjes brenda

bjoziasse

Bellen werkt hier super, ze is er wel nog klein voor 14 maanden ? Maar onze zoon Jessin zegt bv niks terug, maar luisterd wel aandachtig. Pappa verteld me daarna even dat hij zo aandachtig luisterde naar mijn stem en dat doet me dan super veel goed. Hij heeft me dan toch even gehoord en weet dat ik niet helemaal weg ben ( ja misschien beetje maffe redenatie maar oke het werkt voor mij )
Succes !

Hoi,
En hoe is het gegaan??? Viel reuze mee zeker?
Mijn vriend en ik zijn uit elkaar en dus gaat luna de ene week een heel weekend en de andere week alleen op zondag. Ook gaat ze dus met bv de kerstavkantie, 1 week naar haar vader en is ze 1 week bij mij. Eerst was dat wel even wennen maar ik vind het nu toch ook wel erg lekker. Even een time-out. Nu gaat ze wel aankomende zomervakantie 3 weken naar haar vader en dat is toch ook wel even slikken. Maar gewoon doen alsof je neus bloedt tegenover je kind en het komt allemaal geod. Geen krisis maken en het kind blijft plezierig achter. Weet je trouwens…dat kinderen je niet eens missen als je er niet ebnt. Ze zullen wel naar je vragen maar echt missen zoals wij dat doen, kunnen ze niet omdat ze geen tijdsbesef hebben. Misschien erg vervelend voor de moeders onder ons maar wel een zalig idee toch???
Groetjes,
danielle