Mooie titel Mini-boy! Heb je echt je best op gedaan! Je bent weer door de APK!
Groetekes, Sje
Mooie titel Mini-boy! Heb je echt je best op gedaan! Je bent weer door de APK!
Groetekes, Sje
Bedankt Sje … .gelijk maar weer voor een jaar dan!? Dan kan ik nu weer op eigen manier titels maken …
ff aanvulling op mijn verhaal… ik kan natuurlijk ook een flesje eraf halen… hij eet nl ook geen fruit oid verder… of is dat gek idee?!
hee rico heeft dat ook gehad pas geleden en ik deed hem wat eerder naar bed. ik geef hem om 7 uur eerste voeding, maar dan leg ik hem daarna meteen weer terug zodat ie nog een paar uurtjes bijslaapt, en dan wordt hij rond 10 uur wakker. 11 uur 2e voeding. om 12 uur half 1 ligt ie weer in bed, en dan wordt hij weer wakker om half 2, (nu ineens niet meer slaapt ie door tot half 3)
3 uur derde voeding, 4 uur half 5 weer naar bed, 5 uur half 6 wordt hij dan weer wakker (nu ineens 6 uur half 7)
en dan 7 uur 4e voeding en dan slaapt hij tot 12 uur, dan de laatste voeding en red het dan tot de ochtend (mits ik half 7 zn tutje geef en m de nacht inbaker).
misschien is het slim m wat eerder in bed te leggen, ik deed het ook ook al was ie niet extreem aan het gapen, hij sliep toch wel
het valt te proberen, rico deed het sinds dien erg goed.
en dat langer slapen komt sinds we naar de manueel therapeut zijn geweest voor zijn kiss… dus dat heeft niet te maken met mijn verandering in zn structuur.
hopelijk heb je er wat aan, je kunt het allicht proberen, want hoe oud is je kindje nu?
(K)Kuzjes!
bedankt voor je reactie! mijn manneke is nu 6 maanden… dus zit ook in sprongetje en is daardoor denk andere slaappatroon aan het uitvogelen… Hij is erg gezellig dus twijfel of het een sprongetje is?!
Hij ligt hele dag met een leeuw in de box te spelen… en lache dat hij dan doet …!
quote:
bedankt voor je reactie! mijn manneke is nu 6 maanden... dus zit ook in sprongetje en is daardoor denk andere slaappatroon aan het uitvogelen.. Hij is erg gezellig dus twijfel of het een sprongetje is?!Hij ligt hele dag met een leeuw in de box te spelen… en lache dat hij dan doet …!
nouja het zou natuurlijk kunnen, dan kun je denk ik het beste nog een paar daagjes aankijken wil het niet verbeteren, dan toch wat proberen te rommelen met zijn slaapjes tijd je kunt dan nog altijd zien of hij daar goed op reageerd
(K)Kuzjes!
Heb hem nu om half 11 erin gelegd en ga hem vandaag toch beetje wakker maken voor de voeding denk… weet dat het advies is niet wakker maken. Maar soms moet je die kleintjes denk toch een handje helpen om schema te krijgen (dit zal ook niet elke dag hetzelfde zijn).
Ik maak Erik wel wakker voor voedingen hoor, anders is je hele ritme weg. En daarna mag 'ie lekker weer slapen als 'ie wil.
Groetjes!
wel lekker dat ie met 6maande nog zo veel slaapt en slaapt ie snachts ook gewoon goed?
ik merk als die van mij zo’n slaap periode heeft daarna ze kleertjes niet meer passen hahaha dus zijn ook groeispurtjes
of slaapt ie altijd al zoveel overdag?
groetjes wen
*wendy: onze jongen was de eerste 8 weken alleen maar aan het huilen. na allerlei onderzoeken zonder resultaat zijn we begonnen met inbakeren én daar is hij zo rustig van geworden. Hij slaapt altijd zoveel… is ook niet altijd makkelijk…
Hier lijkt Morgan ook minder te slapen en met 4.5 maanden is dat ook sprongentijd. Alleen vanacht met vanmorgen heeft ze een flinke ruk gemaakt. Maar ja wat wil je ze had de nacht ervoor lekker liggen spoken en op het kdv ook niet veel geslapen. Maar ze is ook niet boos of sjago. Ligt ook lekker in de box te spelen en te doen. Ik heb haar alleen net echt even naar bed gedaan want mamma zit weer eens te werken (ja ja ja ik weet het) plus dat ze toch ook weer van haar verkoudheid af moet en hoe beter dan lekker slapen.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
Hier slaapt de kleine ook nog steeds. En vanavond een drukke avond voor de boeg want we moeten naar een kraamfeest en daarna naar vrienden (al jaar geleden) én heb geen oppas. Tja sociale contacten zijn soms moeilijk bij te houden met een kleintje… Ben benieuwd hoe hij het gaat doen…
Ik ben ook benieuwd. Is me wel opgevallen dat als Morgna thuis vervelend is en mamma haar wel achter het behang wil plakken ze bij andere zo’n engeltje is en dat ze niet geloven dat ze vervelend kan zijn.
Groetjes,
Michèle
[img]http://b1.lilypie.com/fYq3p1.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” />
en als je hem laat slapen wanneer komt ie dan?
ik ben gewoon te verwent die van mij word nooit snachts tussendoor wakker en dan nog wel eens mopperen als hij om half 7wakker word wat erg eigenlijk van mij en dat vele huilen lijkt me heel vervelend maar ook daar ben ik in verwent die van mij huilt maar 10minutjes per dag ofzo
sinds dat inbakeren gaat het wel een stuk beter?
nou die zaterdagvond was super gegaan… hij was vrolijk / lief / gezellig/ en … als hij moe was kon hij slapen dus dat deed hij ook nog. Verder de nacht ook helemaal goed gegaan … ben zo trots op hem!
Danielle: ik durf het bijna niet te zeggen maar… Jurian slaapt erg goed/ en veel! Zowel snachts als overdag. Dit is allemaal gekomen na het inbakeren… nu ben ik wel in zijn schema aan het rommelen want als ik niet uitkeek wat hij in de 24 uur maar 2 a 3 uurtjes wakker… en dan kan hij toch helemaal niet verder ontwikkelen lijkt mij?! Nu vandaag heeft mijn man (ik was werken) hem om 8.00 uur wakker gemaakt de fles gegeven en gespeeld. Daarna nog poosje alleen spelen in de box en om 10.00 uur weer naar bed gebracht. Om 11.00 uur heb ik hem wakker gemaakt en fruithapje (de helft van 4 maanden potje) gegeven, daarna zelf spelen in box. Om half 1 kreeg hij zijn pap (met lepel op bordje)… en nu ligt hij nog even te spelen en gaat zo naar bed… dan mag hij 2 a 3 uurtjes slapen… (ben benieuwd hoe het dus verder gaat…)
Jeetje en ik maar denken dat Morgan een slaapkop was. Jouw mannetje kan er ook wat van. Morgan is even een paar dagen minder slapend geweest en nu weer op haar eigen ritme van ongeveer 2 uur wakker 2 uur slapen enz. Duidelijk sprongetje. Wel een lange zeg deze.
Groetjes,
Michèle
ik denk dat ze alle sprongen in eens doet …
ja slaapkopje he… wat zou jij doen? ook net als ik nu aan het doen ben… wakker maken of juist niet?
Nee ik zou hem inderdaad wel wakker maken. Hij moet toch ook aan een wakker leven wennen. Maar wel gelijdelijk, als ik morgan zo wakker maak voor visite of zo (2x gedaan) is ze niet te genieten.
Groetjes,
Michèle
het vervolg van de dag: hij is om half 2 weer zijn bedje in gedoken. En vervolgens is mijn man hem om kwart over 4 eruit gaan halen. Toen heeft hij om half 5 weer flesje op. En is om kwart over 6 weer naar bed gebracht … (met rekken want meneer was alweer moe)… en nu ligt hij heerlijk te slapen… ga ik hem om 21.00 uur in badje doen… flesje geven… kruik in bed… en hopelijk weer slapen tot 8.00 uur… (meestal wel… soms iets eerder)