Voor elke voeding wakker maken

het vervolg van de dag: hij is om half 2 weer zijn bedje in gedoken. En vervolgens is mijn man hem om kwart over 4 eruit gaan halen. Toen heeft hij om half 5 weer flesje op. En is om kwart over 6 weer naar bed gebracht … (met rekken want meneer was alweer moe)… en nu ligt hij heerlijk te slapen… ga ik hem om 21.00 uur in badje doen… flesje geven… kruik in bed… en hopelijk weer slapen tot 8.00 uur… (meestal wel… soms iets eerder)

Hier was het ook een slaapdag. Ze had vanmorgen tot 10 uur geslapen, daarna tot 12.00 wakker en toen weer tot 14.00 geslapen. om 16.00 in de draagzak (we gingen boodschappen doen) aan het dommelen en thuis om 17.00 nog even in bed gelegd. 18.30 een fles en om 19.00 in bad. 19.30 lag ze in bed en was bijna meteen vertrokken, ze was bek af. Zometeen in alle stilte de laatste fles en dan zien we het wel vanacht of ze de kruik wil, zo lang de verwarming warmte geeft komt ze niet. Meestal een uur of 3 maar ze heeft nu een romper met lange mouwen aan dus misschien vanacht niet. Ach een kruik is zo gemaakt. Maar ik merk dat het weer kouder is en ze verkouden is. Ze slaapt altijd meer dan. Hopelijk slaapt ze op de creche ook weer zo makkelijk en veel. Ze had duidelijk (thuis ook) last van haar sprongetje.

Groetjes,

Michèle

Hoi…

Die sprongetjes…ik snap er niks van dat jullie wat merken aan je kind…ik zie en merk echt niks aan Aaron of hij een sprong heeft of niet!
Hij slaapt altijd slecht…en heeft weleens een dagje dat hij een uur of soms wel anderhalf uur slaapt…is dat dan een sprongetjes dag?

Ik zou hem wel in een sprong willen zetten m.b.t. de nacht…eens een keer een komplete nacht doorslapen…aaahhhh…heerlijk als ik eraan denk!

Gr, Danielle

Hoi Danielle,

Je bent niet de enige hoor die niks van sprongen merkt. Ik merk het bij Tim ook niet. Maar als ik dat allemaal zo lees is het niet erg dat we daar niks van merken.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Morgan slaapt juist slechter met sprongetjes. Ze heeft last van de 3 h’s Huilerig, Humeurig en Hangerig. Ze is niet te genieten dan. Ze wil alleen maar aandacht en bij je zitten en geknuffeld worden. Alleen spelen ho maar en als ze moet slapen gaat ze heel boos worden. Maar daarna merk ik wel dat ze weer meer kan. Haar gezichtje lijkt anders, ouder en wijzer. En ze doet dingen of probeerd dingen die ze daarvoor echt niet deed nog.

Groetjes,

Michèle

Ik weet waarom je het zegt Danielle, maar echt…wees maar blij dat de sprongetjes tot nu toe geruisloos aan je voorbij gaan…je mist niets…trust me…

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Amen.

Groetjes,

Michèle

Heej Sandra1980…

Hahaha…gelukkig dat ik er niet alleen mee ben dan!
Is weer een geruststelling…dacht al dat Aaron misschien niet klopte…hihi

Groetjes, Danielle

hier ook nog niet echt veel last de ene dag is de ander niet maar ik ben ook wel eens saggi dus mijn kind heeft dat ook denk ik dan maar