Voor degene

die nieuwsgierig was wat wij aan het verbouwen zijn.

ons huis dus,hahhhahah
maar we krijgen er 3 meter bij aan bij 6.7 meter
dus neem een grote lege ruimte en da;s wat wij erbij krijgen hahahahah
weet nog niet wat ik er straks mee moet maarja ben toch nog niet klaar met kindjeskrijgen dus waarschijnlijk hebben we de ruimte nog hard nodig

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Goh, wat leuk joh!
Ja, nu nog niet natuurlijk, haha!
Nu zit je natuurlijk gigantisch in de troep.
Ik weet wel een beetje wat het is want toen ik nog thuiswoonde hebben mijn ouders ook een paar meter aan hun huis laten bijbouwen. De hele achtergevel eruit etc.
En laatst bij mijn nicht ook.
Maar…het eindresultaat was bij allebei super hoor!!
Je hebt straks heerlijk veel ruimte!
Nou, heel veel succes en als je er geen zin in hebt dan laat je die Bob de Bouwer inderdaad maar zijn eigen koffie zetten en zien we jullie wel verschijnen op “het heijderbos” zoals ik eerder al opperde

Succes!

Groetjes, Bianca

Hahaha!
Die laatste regel had je er net nog niet bij staan!
Hoeveel volgen er nog Kim ???

Groetjes, Bianca

P.S. waarom komt er bij jou eigenlijk niet te staan dat je de tekst gewijzigd hebt???
Zomaar een vraagje…

geen idee bianca, maar mijn browser liep vast, ik was al bang dat ik alles overnieuw moest typen, maar er stond dus nog een gedeelte, dus kon verder, waarom er bij mij niet staat dat er iets gewijzigd is , dat heb ik me nou ook al altijd afgevraagd maar dat heeft te maken met de overkoepelende functie van admin. want als een moderator iets wijzigd dan komt dat er wel te staan, maar al ik iets wijzig niet, ook niet als ik zou gaan knoeien in een ander zijn topic, zou je het ook niet zien

groetjes,

ja tel er nog maar 10.000 euro bij op en we zijn klaar ja,dan hebben we wel bijna alles klaar
moeten we natuurlijk de woonkamer wel opnieuw schilderen want daar komt natuurlijk kleur verschil in

en die kindjes, tja minimaal nog eentje als het ons gegund is , maar zeg nooit nooit na die derde

groetjes,

ja die zou george ook graag zien ware ik dat dus totaal vergeten ben te maken!!
slimme meid is op haar toekomst voorbereid hahaha

groetjes,

Bofkont. Mijn man wil z’n geboorteplaats niet uit en daarom zitten we nog in een klein huurhuisje. Voor iemand van de boerderij is dit niet fijn. Ik ben zelf ook ruimte gewend. Maar goed, heel veel succes ermee. Met het “hele” projekt.

Liefs Kristel

Dat komt ons heel bekend voor.
Toen Shakira net geboren was woonden we in een appartementje met maar 1 slaapkamer.
En ook nog eens in een dorp waar je alleen maar een winkel hebt, die tussen 8 en 12 en 1 en 6 open is. Doodongelukkig waren we.
Maar in augustus vorig jaar kregen we een huis met (maar) 3 slaapkamers en een grote tuin, dus eerst zijn we wel tevreden.
En het is weer in Dokkum met alles lekker bij de hand, dus geen gedoe meer met bussen en regiotaxi’s en opgehaald worden…

Een knuffel van een trotse vader!!