Voor degene die het leuk vinden en mij op hyves

hebben (haha even mijn zin afmaken)
ik heb foto’s en filmpjes laten maken van vandaag. Rico is namelijk weer bij Tommie geweest (mini shetlander / paardje) Ook rico rijdend en wel staat op het filmpje, ontzettend grappig! hahaha Tommie begon al een aantal keer te rennen (vorige keer deed hij dat niet, dit komt omdat hij voordat hij mocht rijden te lang stil stond omdat hij nog geborsteld moest worden) Mijn vader liep ook een keer met Rico en het paardje mee (en mijn oom) toen is er niet gefilmd. toen ging Tommie stijgeren met Rico erop. Er is niks gebeurd hoor Rico gierde het uit maar mijn hartje stond even stil. Alhoewel mijn oom Tommie goed vasthield en mijn vader Rico dus sowieso kon er niks gebeuren…maar toch was wel even shocking
er staan ook foto’s op van vandaag van de speeltuin, en een filmpje van het springkussen. helaas had ik nog een ander filmpje dat hij voor het eerst op het springkussen sprong (het andere filmpje is hij een soort van aan het wennen zeg maar…) maar ik had mijn max.Upload al bereikt op hyves van deze mnd. (stom!)
sorry voor degene die mijn hyves niet hebben en dus niet kunnen lachen haha maar goed…tis niet anders.

Oh enne speciaal voor Michele als je de foto’s iets verder bekijkt zie je wellicht iets wat je erg zal bevallen (tip: rico’s t-shirt hahaha!)