Voor de voetbal liefhebbers

heel veel kijk plezier

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

die is echt top bianca

JAAAAAAAAA JOEPIEEEEEEEEE, we gaan ervoor ! Zet m op jongens

Veel kijkplezier iedereen !

Gewijzigd door - Asje op 09 Jun 2008 20:40:49

jaaaaa cooolllll en huppkeeeeee

Tries

2-0 jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

oleeeeeeeeeheeeeeeee, oleeeee o o oleeeeeeeee

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

gaat goed nu zo blijven of meer scoren oleeeeeeeeeeeeeeeeee

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

zo gaat ie goed zo gaat ie beter…

Ik bestelde 3-0 voor Daan`s verjaardag en zie daar… tof dat ik zo op de jongens kan rekenen whahahaha. Wat een prachtige wedstrijd, hopenlijk houden ze het zo vast dan volgen er nog meer.

Daan ons kadootje aan jouw!!!

wat een feest heb jij!

kus Tries

Kijk, dat zijn de goeie kado`s ! Uhhhhm Jessin is zondag jarig, kan dit dan vrijdag ook geregeld worden ?

yoeeeeeeeeeeeeeeeeeee 3-0

groetjes gytha

ehhhh oke met z’n alle geven we jessin dat kadootje, hoppelijk kunnen we dat regelen

gr Tries

Echt super zeg gisteren de wedstijd
Als ze zo spelen als gisteren moet dat vrijdag toch lukken voor Jessin

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Ja ik vond het echt een topwedstrijd, zo zien we ze graag. Dit is leuk voetbal, ook de scheids vond ik zeer tof. Hoop vrijdag ook op zo`n topwedstrijd. De kinderen heb ik vanochtend naar het nieuws laten kijken en Meteen rende Evianne naar boven om aan papa te vertellen dat de bal erin zat en we hadde gewonnen. Alleen een beetje lastig uit te leggen dat ze de beker nog niet hebben whahahaha. We kijken samen op de kaart waar het land ligt waar we tegen moeten spelen. Tja want ik heb haar pas net zo ver dat ons dorp in Nederland ligt en dat bv oma en kimmetje ook in Nederland wonen, maar in een andere stad of dorp. Das moeilijk hahahaha.

Hier dacht de oudste van 4,5 ook al dat we het kampioenschap in onze zak hebben. Heb maar even uitgelegd dat ze nog meer wedstrijden moeten spelen en dat dan gekeken wordt wel land het meeste gewonnen heeft. Heeft ze vrede mee, met die uitleg.

Groetekes, Sje