Voor alles een eerste keer is

@ Rainbow ach arm vrouwtje. Morgan is verder niet ziek. Ze is alleen verkouden en loopt de godganse dag met der hand in der mond. Maar verder heeft ze niks, ja ze slaapt veel nu het kouder wordt maar dat had ze vorig jaar ook toen het kouder werd.

En ze past er nog wel in, maar ze gaat nu al naar 92 broeken en zoveel ruimte heeft ze ook niet meer. Grote kans dat ze er einde van de winter echt al uit is.

Groetjes,

Michèle

Beterschap voor Eva!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Beterschap voor Morgan en Eva.

Tim heeft tot nu toe pas 1 keer gespuugd. Toen was hij nog heel klein. Gebeurde ook toen hij op bed lag. Hij zat echt helemaal onder, maar lag zelf gewoon verder te tukken. Ik ga altijd nog even bij hem kijken voordat ik naar bed ga en toen zag ik het. Geloof dat hij iets van 6 of 7 maanden was.

Groetjes,
Sandra

@ Sandra morgan is verder oke. Ze heeft alleen weer eens besloten dat ze op 3 happen eten per dag kan leven Maar dit was de tweede keer spugen, maar de eerste keer in bed. De eerste keer dat ze spuugde was ze een maand of 8/ 9 en stond ze in de box en ik kon net op tijd wegspringen want het lag een meter verder. Echt ik dacht dat dat projectielspugen alleen in films bestond zo maar niet dus

Groetjes,

Michèle

Fijn dat het hierbij is gebleven en ze verder ok is. Misschien toch nog een beetje last van haar maag, waardoor ze zo weinig eet. Hoop dat ze vandaag weer wat meer zal eten.

Haha 1 meter ver is idd erg knap van haar!

Groetjes,
Sandra

@ Sandra we zien het wel ik maak me e niet druk om. Ze eet fruit en ze drinkt en als zij het idee heeft dat ze nu niet meer nodig heeft dan so be it. Alleen baalt ze dat ze geen spekkies en koeken krijgt.

Groetjes,

Michèle